Propagace léto 2019

Začátek letní sezóny je za námi, více než dva měsíce ale stále před. Přinášíme naše tipy, na co svou propagaci dále zaměřit. Konkrétní inzerenti, konkrétní produkty či nabídky. Pravidelně aktualizovaný seznam doporučujeme průběžně sledovat.

Adam Hájek
03.07.2019
blog picture
Propagace léto 2019

Začátek letní sezóny je za námi, více než dva měsíce ale stále před. Přinášíme naše tipy, na co svou propagaci dále zaměřit. Konkrétní inzerenti, konkrétní produkty či nabídky. Vše rozděleno do jednotlivých segmentů pro lepší přehlednost. Pravidelně aktualizovaný seznam doporučujeme průběžně sledovat. Co tedy aktuálně propagovat?

Jednotlivé segmenty: Výživa a zdraví, Cestování a pobyty, Zážitky, Sport, Obuv, Oblečení, Dům a zahrada a Finance a půjčky

Výživa a zdraví

 Výživa a zdraví

Široký segment co do inzerentů i jejich nabízených produktů. Vlajkovou lodí je zde kategorie BIO a přírodní produkty. Vyhledávanými jsou zejména výrobky vhodné pro cestování, osobní hygienu a chod domácnosti ve spojení s létem.

Biooo.cz (10 %)

Internetový obchod s širokým sortimentem kvalitní přírodní biokosmetiky a ekodrogerie. To je Biooo.cz. V průběhu léta budou realizovány různé akce na podporu prodejů daných sortimentů včetně slevových akcí. Inzerent často k akcím připravuje reklamní materiály, jsou dostupné na vyžádání. Dostupný je také jeden XML feed.

Plánovaná akce: Doprava zdarma na konci srpna (průběžně doplníme podrobnosti).

Různé LP k propagaci:

Bio-Detox.cz (8 %)

Bio-Detox.cz nabízí přírodní doplňky stravy v prémiové kvalitě. Zaměřuje se na detoxikaci organismu, lepší zažívání a trávení i zdravý vzhled. K propagaci je vzhledem k létu ideální zvolit kategorii zdravého vzhledu a detoxikace. Dostupné tři XML feedy (Heureka, Zboží, Google formáty).

Různé LP k propagaci:

Bioruza.sk (20 %)

Skaffil v tomto segmentu může propagovat Bioruza.sk, prodejce přírodní bio kosmetiky. Inzerent připravil speciální kategorii Leto, která je společně s kategorií Akcie a novinky ideální možností propagace. K dispozici je XML feed. Pokud máte jakékoli požadavky, které by vám propagaci zlepšily, kontaktujte nás.

Různé LP k propagaci:

Další kategorií jsou doplňky stravy. Kvalita fyzické kondice na sportovní aktivity, posílení zdraví nebo i péče o růst vlasů.

BrainMarket.cz (10 %)

BrainMarket.cz nabízí vše pro vaše zdraví a hormonální optimalizaci. Od doplňků stravy až po kosmetiku a drogérii. Cílit propagaci lze na produkty v kategorii Performance Week nebo Akce, pokud jde o cílení na cenu, případně na Doplňky stravy, produkty BrainMax a tzv. antiestrogenní kosmetiku. Připomínáme, že k dispozici jsou tři XML feedy (Heureka, Zboží a Google formát).

Různé LP k propagaci:

Maxulen.cz (320 Kč) Provexin.cz (250 Kč) Vitaepro.cz (320 Kč)

Tři produkty společnosti Nordic Health. Pokud jste se do jejich propagace dosud nezapojili, je teď určitě ideální příležitost. Maxulen.cz cílí na posílení mužského pohlavního hormonu, Provexin.cz na posílení růstu nových vlasů a Vitaepro.cz na správnou funkci svalů, kloubů a snížení únavy. Na trhu mají významnou pozici, propagace klidně jen skrze bannery se tedy vyplatí. Propagace Maxulenu a Provexinu je navíc doplněna o tzv. motivační provize při dosažení potřebného počtu objednávek v jednom měsíci. Doplníme, že při tvorbě vlastních materiálů musí 100 % vše projít kontrolou a schválením na straně inzerenta, aby nedošlo k poskytování nesprávných informací. Jednoduše stačí vše zaslat na [email protected], obratem dojde k prověření inzerentem.

Prostaxin.cz (160 Kč) Promanplus.cz (240 Kč) Vitamink2.cz (160 Kč) Omegamarineforte.cz (160 Kč) Flexi-med.cz (160 Kč) Zensenenergy.cz (160 Kč)

Šestice produktů společnosti NaturaMed Pharmaceuticals. Kvalitní doplňky stravy se zaměřením od posílení růstu testosteronu, přes ochranu cév a kloubů, po řešení problémů s prostatou. K doporučení stojí zejména ty, které pomohou se zlepšením celkové tělesné kondice pro letní aktivity. Reklamní prvky k dispozici, jde o často velmi prodávané produkty na českém trhu, i základní propagace může přinést pěkné výsledky. Také zde připomeneme nutnost si nechat schválit veškeré vlastní propagační materiály inzerentem. Stačí nám je jednoduše zaslat na [email protected], inzerent obratem provede kontrolu.

Přiležitost pro skaffil: všech šest produktů i v SK verzi, propagace možná za stejných podmínek.

Cestování a pobyty

Cestování a pobyty

Léto jako vrchol sezóny pro cestování. Zdaleka nejvíce lidí se v tuto dobu vydává na cesty, ať po tuzemsku nebo více do zahraničí. Segment cestování skrývá více částí. Zaměříme se na dvě: ubytování a pojištění.

Hotels.com (5 %)

Hotels.com je jedním z předních zprostředkovatelů ubytování v hotelech po celém světě a nabízí rezervační služby prostřednictvím své vlastní sítě lokalizovaných webových stránek a telefonních center. I díky své pozici na trhu jde o ideální volbu v propagaci. Dalším plusem je i vyšší průměrná hodnota objednávky, nyní (začátek července) 7600+ Kč. Kromě základní propagace s využitím reklamních prvků lze cílit na různá často vyhledávaná témata na konkrétních podstránkách.

Různé LP k propagaci:

eHotel.cz (5 %)

eHotel.cz je známým tuzemským rezervačním portálem s širokou nabídkou ubytování po ČR ale i v zahraničí. Jeho specifikem je možnost využívání tzv. benefitních bodů (více na stránkách inzerenta). Průměrná objednávka (začátek července 2019) 4680 Kč.

Travelking.cz (4 %)

Travelking.cz, výběrový cestovní portál zaměřený na krátkodobé pobyty a dovolenou ve střední a jižní Evropě, je další ideální volbou k propagaci. Jednoduše se můžete zaměřit na propagaci pro jednotlivé země v jejich nabídce či další vyhledávané kategorie, které filtrují konkrétní nabídky. K dispozici i různé reklamní bannery a XML feed.

Různé LP k propagaci:

Aktuálně je připraven slevový kupón ve výši 150 Kč na jakoukoli objednávku, platný do konce července. Určitě doporučujeme využít k propagaci!

Pokud máte propagaci u tohoto inzerenta zamítnutou a máte o ni zájem, kontaktujte nás na [email protected] a inzerent Vaši žádost opětovně prověří. Jeho kritérii pro schválení do propagace je zejména jeho kvalitní prezentace (obsahová i vizuální) a přivádění určitého objemu. Vaši žádost proto můžete doplnit o informace o návštěvnosti Vašich stránek a jak byste chtěli inzerenta přesněji propagovat. Inzerentovi to může pomoci při vyhodnocování žádosti.

Czech-us.cz (300 Kč)

Lehce odlišným inzerentem k propagaci je Czech-us.cz, portál, který se zaměřuje na zajišťování práce i brigád v zahraničí, studia v zahraničí a jazykových kurzů v zahraničí. Jde tedy o zajímavou alternativu k předchozím inzerentům v segmentu cestování. K dispozici mnoho textových odkazů a reklamních bannerů.

Různé LP k propagaci:

Druhou zmiňovanou částí je pojištění. A to ne jen to cestovní.

Suri.cz: Cestovní pojištění (12 %) a Povinné ručení a havarijní pojištění (100 Kč)

Suri.cz, je ideální inzerent k propagaci v této oblasti. Základ pro léto tvoří cestovní pojištění s provizí 12 % PPS z jeho celkové ceny, kdy uživatel nejprve vybere pro něj ideální nabídku ze srovnání a následně si jej taktéž na webu inzerenta sjedná. Druhé je POV+HAV nyní s provizí 100 Kč za každý schválený lead (tato akce platí do konce září 2019, pro nejvýkonnější partnery možnost prodloužení), i to doporučíme propagovat. K dispozici mnoho reklamních prvků.

Zážitky

 Zážitky

Letní sezóna je také časem pro nejrůznější zážitky a to nejen z cestování. Jde o období roku ideální zejména pro mnoho outdoorových zážitků, od romantických až po ty ryze adrenalinové. Nabídka je velmi široká, vždy můžete zacílit svou propagaci dle Vašich potřeb (typ zážitků, cenové rozpětí, lokace, cílová skupina apod.). Mimo jiné je to skvělý dárek k čemukoliv.

Zážitky.cz (12 %)

Zážitky.cz jsou oblíbeným portálem s opravdu širokou nabídkou ověřených zážitků snad všeho druhu. Mají propracovaný systém filtrování a výběru zážitků dle nejrůznějších kritérií (dle obdarované osoby, typu zážitku, události k darování, cenového rozpětí apod.) K dispozici nejen reklamní bannery ale i dva XML feedy. Přes léto bývá více zážitků zlevněno, i na to lze propagaci cílit.

Různé LP k propagaci:

Adrop.cz (12 %)

Adrop.cz je jedním z největších e-shopů v Česku a na Slovensku zaměřený na prodej originálních zážitků a to konkrétně pro muže. Aktuálně má v nabídce 330 zážitků. I u něj lze filtrovat dle nejrůznějších kritérií, k dispozici je velké množství reklamních prvků i XML feed.

Aktuálně Adrop.cz navýšil provizi na 20 % na produkty Futurento: https://www.adrop.cz/futurento-tymova-hra, a to na produkty ID: 889, 892 a 893. Toto platí až do konce září 2019. Provize bude vždy manuálně navýšena po standardním zatrackování v základním pásmu.

Různé LP k propagaci:

Sport

Sport

Samostatným segmentem k propagaci pro letní sezónu je sport. Zaměřit propagaci lze dle nejrůznějších aktivit i dle cílové skupiny (muži, ženy, děti), v tomto směru lze propagaci kombinovat i s produkty jiných inzerentů z jiných segmentů.

4F Store.cz (7 %)

4F je značka, která nabízí vysoce kvalitní oblečení a sportovní doplňky. Poznávací značkou je kombinace kvality, technologie a módních materiálů s moderním designem. Výrobky jsou vhodné jak pro trénink, tak pro každodenní nošení. Základně lze využít dostupné XML feedy (Glami a Heureka). Minimálně do konce července probíhají letní výprodeje.

Různé LP k propagaci:

Bikero.cz (6 %)

Bikero je eshop zaměřený na cyklistiku a lyžování. Preferují prvotřídní kvalitu, originalitu a pokrokové technologie. Velkým plus k propagaci tohoto inzerenta je zejm. průměrná hodnota nákupu za posledních 100 dní, 3 106 Kč (ovšem nezřídka dosahují objednávky i desetitisícových částek). Dostupný XML feed doporučujeme zapojit do propagace. Nyní probíhá letní výprodej se slevami až 60 %.

Různé LP k propagaci:

Obuv

Obuv

Obuv - jeden z nejvýdělečnějších segmentů. I přes vyšší míru storen, která se obecně ve fashion segmentu drží, je to ideální možnost propagace, zejména pro srovnávače díky velkému množství XML feedů dostupných u většiny inzerentů. Během léta probíhají výrazné slevové akce, výprodeje na nejrůznější sortiment.

Spartoo (6 %)

Na SPARTOO.CZ naleznete více než 30 000 modelů dámské, pánské a dětské obuvi, více než 700 nejuznávanějších značek obuvi na trhu (Converse, Kickers, Doc Martens, Pataugas, Nike...) a mnoho dalšího. K propagaci využijte zejm. pravidelné slevové kupóny. Do 20. 8. probíhají letní výprodeje se slevami až 60 %, na novou kolekci byl připraven kupón se slevou 5 % (vše dostupné v administraci). K propagaci využijte i XML feed (Heureka formát).

Za propagaci stojí i Spartoo Premium, speciální bonus. Kupuje se v rámci košíku stejně jako zboží, takže se nejedná o novou provizi. Ale Spartoo bude nově připlácet za každé prodané premium dodatečný bonus 125 Kč. Můžete propagovat LP: https://www.spartoo.cz/premium.php Podmínkou pro obdržení bonusu je viditelné umístění informací o Spartoo Premium v propagaci, tzn. informace či reklamní prvky, které budou na bonus odkazovat.

  • TOP10 značek: Birkenstock, Crocs, Betty London, Adidas Originals, Airstep, Camper, El Naturalista, André, Converse, Michael Kors

Různé LP k propagaci:

Oblečení

Oblečení

Oblečení spolu s obuví současně tvoří "vlajkovou loď" mezi mezi ostatními segmenty. I zde vychází vyšší míra storen, ale v poměru k celkovému výkonu velké části inzerentů jde určitě v propagaci o sázku na jistotu. Taktéž netřeba připomínat mnoho XML feedů zejména pro srovnávače.

Trenýrkárna.cz (11 %)

Trenýrkárna.cz - e-shop, který se zaměřuje na prodej spodního prádla známých značek jako jsou Addicted, American Eagle, Diesel, Levis, Calvin Klein, Puma, Styx, Represent, El-ka, Aqalogy, Infantia, Rip Curl, Phuseckle, Obsessive, Trenzle a další. Průměrná objednávka nyní 1 006,97 Kč

Výhody e-shopu:

  • přes 100 000 kusů spodního prádla ihned k odeslání
  • 120 dní na výměnu nebo vrácení zboží
  • doprava zdarma nad 999 Kč
  • 98 % zákazníků doporučuje obchod

Dlouhodobé akce na které doporučujeme odkazovat:

Dům a zahrada

Dům a zahrada

Neradi bychom v propagaci opomenuli dům a zahradu. U většiny inzerentů v segmentu jde často o vyšší průměrné objednávky. Lze vybírat ze široké nabídky: od ložního prádla, přes elektroniku až po nádobí nebo vybavení zahrady.

Povlecemevas.cz (16 %) a Oblieckyprevas.sk (16 %)

CZ a SK duo pro bytový textil. https://www.povlecemevas.cz/vyprodej/

Finance a půjčky

Finance a půjčky

I segment financí a půjček přináší zajímavé možnosti propagace, lze uživatele oslovit s různými možnostmi, jak své finance lépe spravovat či jak získat prostředky pro své vlastní realizace.

Unicredit Bank (400 Kč)

UniCredit je jednoduchá úspěšná celoevropská banka s plnohodnotným korporátním a investičním bankovnictvím, která přináší svým 26 milionům klientů produkty a služby prostřednictvím své unikátní obchodní sítě v západní, střední a východní Evropě.

Připomínáme, že stále platí akce pro koncové uživatele. Stačí si založit U konto do 31. 7. 2019, a získat při splnění velmi jednoduchých podmínek odměnu 100 Kč každý měsíc a navíc 500 Kč při změně banky. U konto s neomezenými výběry hotovosti po celém světě je zcela zdarma, stačí si měsíčně posílat příjem ve výši alespoň 12 000 Kč. Navíc jeho založení je opravdu jednoduché a zvládne to každý i za pár minut z pohodlí svého domova.

Seznam tipů k propagaci budeme průběžně aktualizovat. Pravidelné informace o jakýchkoliv (zejm. krátkodobých) akcích naleznete v administraci či naší FB skupině pro partnery. Nezapomeňte mít vždy všechny vlastní odkazy správně sestavené - doporučujeme využít Generátor odkazů v naší administraci.

Využijte naše tipy k propagaci!

Adam Hájek
Affiliate manager

Další články

blog picture
03.04.2024 Rubrika
Affiliate není jen o e-commerce! Jaké další segmenty skvěle fungují?
Rozhodli jsme se vám přiblížit téma, které bychom mohli stručně nazvat jako „affil mimo ecommerce“. O co jde, jací partneři toto propagují a kdy dává smysl affil využít? Přečtěte si v našem článku.
blog picture
02.04.2024 Rubrika
Reálná zkušenost CSS partnera v affiliate síti
Po úvodním teoretickém článku k CSS jsme ve spolupráci s Kristýnou Gröbnerovou ze Srovname.cz připravili case study zaměřenou na CSS v affiliate z pohledu partnera. Jak hodnotí spolupráci a jaké byly výsledky? Přečtěte si.
blog picture
02.04.2024 Rubrika
Jak se daří nám a Partnerům – aneb pár čísel za březen
Přehled dat za březen 2024. Zajímá vás jaká je nejvyšší provize, affiliate programy s největším růstem nebo kolik si vydělali nejlepší partneři?

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.