BrainMarket.cz

BrainMarket.cz - Vše pro život v souladu s přírodou, bez toxinů a syntetických estrogenních substancí. Život, který má budoucnost! Naše zdraví potažmo hormonální rovnováha je velmi křehký mechanizmus, který dennodenně čelí atakům toxinů a stresu. Této zátěži se bohužel nevyhneme. Proto vznikl BrainMarket.cz., první místo, kde najdete pod jednou střechou vše pro vaše zdraví a hormonální optimalizaci. Od doplňků stravy až po kosmetiku a drogérii.

Provize
1,50 - 10,00%
Atribuční okno
15 dní
Kategorie
Sport, Krása a zdraví, Potraviny a doplňky stravy
Trh
cz

Provize

Provize
1,50 - 10,00%
Defaultní provizní skupina
  • PPS Stávající zákazník: 6,00 %
  • PPS: 10,00 %
Cashbackové weby
  • PPS Stávající zákazník: 1,50 %
  • PPS: 2,50 %
Snížená provize
  • PPS Stávající zákazník: 2,00 %
  • PPS: 4,00 %

Program není určen pro kuponové partnery. Snížená provize se týká charitativních, CSS a katalogových (agregátor) partnerů. Provize za nového a vracejícího se zákazníka se bude vypočítávat zpětně v rámci schvalování transakce. / Coupon sites are not allowed to join the program. Lower commission group includes Charity, CSS and Aggregator partners. Commission for new and existing customer will be calculated afterwards.

O programu

Průměrná hodnota objednávky
1 496,59 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
3,76 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
56,25 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
94,34% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
7,99% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS. Z trakovacích metod realizovaných přímo v prohlížeči (včetně kontejnerů) se jedná o nejpřesnější a nerobustnější řešení, odolné vůči většině blokátorů.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
03.05.2019

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Jiné
Specifické omezení dle přání inzerenta.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.

Podobné programy

Enervit.cz
Sport , Potraviny a doplňky stravy
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
15 dní
Trh
Česko
Detail programu
HappySport.cz
Sport
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Chytryjidelnicek.cz
Krása a zdraví
Provize
PPS 32,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Drtaffi.cz
Krása a zdraví
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
15 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 32,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít