Dny dopravy zdarma 2017

Jedna z největších událostí roku je tady! Od pondělí 13. 11. 2017 od 12:00 do středy 15. 11. 2017 do 23:59 probíhají již tradiční Dny dopravy zdarma 2017! Které kampaně se u nás zapojily?

Statistiky ohledně přepisování cookies cashbacky a kuponovými weby

Cashbacky a kuponové weby zcizují obsahovým partnerům jejich provize! Pro první ročník konference AffilHero si Ondra Hájek připravil prezentaci zaměřující se právě na tuto hypotézu. Ta už delší dobu hýbe vodami naší afill komunity. Jaká se ukázala být realita?

Generování real-time statistik aneb jak jsme se zbavili cronu

Generování podrobných statistik kampaní tak, aby je bylo možné jednoduše a rychle filtrovat dle požadavků uživatele, nebylo ani pro náš systém vždy snadné. V dnešním příspěvku vás necháme nahlédnout pod pokličku technického řešení, jak jsme si s tímto problémem poradili my.

Zjednodušený proces vyplácení provizí v našem systému

Přinášíme zjednodušený a automatičtější systém vyplácení provizí. Připravili jsme pro vás možnost nahrát faktury přímo do našeho systému!

API formuláře - zapomeňte na iframe!

Spustili jsme nové leadgen kampaně, kde jako hlavní propagační nástroj nabízíme partnerům API formuláře. Co to je, proč by vás to mělo zajímat a jak to využít?

Nová vychytávka: automatizovaný export slevových kuponů a akcí

Práce se slevovými kupony a krátkodobými akcemi inzerentů nemůže být v rámci affiliate sítě jednodušší. Vše pro vás řadíme do přehledného výpisu, který si můžete automatizovaně stahovat přes XML/JSON včetně vlastních affil odkazů!

Michal Hardyn: stále je spousta nových témat pro obsahové partnery

S Michalem jsme si popovídali o jeho affiliate začátcích i o tom, jak vidí současnou situaci na trhu. Nejen z dob největší slávy AffiliateClubu je Michal považován za jednu z ikon českého affiliate prostředí a stále k tomu má co říct. Zajímalo nás, jak vidí s určitým odstupem pozici provozovatele affiliate sítě.

Nové uživatelské prostředí pro Publishery

Tak jsme se všichni dočkali! Vlastně poprvé od spuštění naší sítě v roce 2010 jsme nasadili kompletně nové uživatelské prostředí pro Publishery (PM). Je to součást dlouhodobého procesu, který začala loni nasazením nového uživatelského prostředí pro Advertisery (AM) a následoval novým webem.

Ukončení kampaně Nakupvakci

V prosinci jsme se museli rozloučit s jednou z nejstarších kampaní, kterou jsme v eHUBu měli – s Nakupvakci.cz. Jak se budou řešit provize, které nám tento inzerent dluží a pravděpodobně je už nikdy nezaplatí?