Zážitky.cz

Jsme zážitkáři. Naším cílem je inspirovat 10 miliónů lidí, aby díky malým i velkým zážitkům probouzeli to lepší v sobě, aby si plnili sny, aby žili, aby si užívali, aby svoje zážitky sdíleli, aby se překonávali, aby si našli čas na sebe či blízké a vylepšili tak sebe, svůj život i svoje okolí. Přinášíme zážitky, které překonají vaše očekávání, které vám vyrazí dech, vykouzlí úsměv na tváři a napumpují život do žil. Zážitky, které budete milovat, které budete chtít zažít znovu a jen a jen takové, na které budete rádi vzpomínat celý život.

Provize
6,00%
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Ostatní, Cestování
Trh
cz

Provize

Provize
6,00%

O programu

Průměrná hodnota objednávky
3 463,62 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
6,13 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
209,57 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
96,47% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
0,49% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS. Z trakovacích metod realizovaných přímo v prohlížeči (včetně kontejnerů) se jedná o nejpřesnější a nerobustnější řešení, odolné vůči většině blokátorů.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
28.02.2019

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
Zákaz použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Zákaz využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
Lukáš Jabůrek
Affiliate manager team leader

Podobné programy

Telly.cz
Ostatní
Provize
PPL Aktivace služby 800,00 Kč, Poptávkový formulář (internet/TV) 400,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Atis.cz
Cestování
Provize
PPS 4,80 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Aladine.cz
Ostatní
Provize
PPS 0,00 - 10,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
eNick.cz
Ostatní
Provize
PPS 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPL Aktivace služby 800,00 Kč, Poptávkový formulář (internet/TV) 400,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 4,80 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 0,00 - 10,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít