Zážitky.cz

Jsme zážitkáři. Naším cílem je inspirovat 10 miliónů lidí, aby díky malým i velkým zážitkům probouzeli to lepší v sobě, aby si plnili sny, aby žili, aby si užívali, aby svoje zážitky sdíleli, aby se překonávali, aby si našli čas na sebe či blízké a vylepšili tak sebe, svůj život i svoje okolí. Přinášíme zážitky, které překonají vaše očekávání, které vám vyrazí dech, vykouzlí úsměv na tváři a napumpují život do žil. Zážitky, které budete milovat, které budete chtít zažít znovu a jen a jen takové, na které budete rádi vzpomínat celý život.

Provízia
6,00 %
Atribučné okno
30 dní
Kategória
Dárky a alkohol, Cestování
Trh
cz

Provízia

Provízia
6,00 %
Default Commission Group
  • PPS: 6,00 %

V případě uhrazení objednávky poukázkami (https://www.zazitky.cz/darky-za-poukazky) či benefitním systémem (https://www.zazitky.cz/benefitni-programy) bude provize zamítnuta.

O programe

Priemerná hodnota objednávky
2 945,32 Kč Vzorka dát za posledných 100 dní
Priemerná provízia (%)
6,04 % Pomer sumy všetkých nezamietnutých provízií (CZK) ku počtu všetkých unikátnych kliknutí, vzorka dát za posledných 100 dní
Priemerná provízia (CZK)
173,50 Kč Vzorka dát za posledných 100 dní
Schvaľovateľnosť
96,32 % Podiel schválených transakcií na celku (bez nevyriešených), vzorka dát 100 dní spätne od najmladšej schválenej provízie
Konverzný pomer
0,79 % Počet všetkých nezamietnutých transakcií ku počtu všetkých unikátnych kliknutí, vzorka dát za posledných 100 dní.
Verzia trackingu
Pokročilé Najpokročilejšia verzia trakovania (real-time), ktorá kombinuje clicktracking cez redirect a JS, a salestracking cez pixel a JS. Z trakovacích metód realizovaných priamo v prehliadači (vrátane kontajnerov) sa jedná o najpresnejšie a nerobustnejšie riešenie, odolné voči väčšine blokátorov.
Doménové trackovanie
Áno Pri programoch, ktoré majú dostupné Doménové trackovanie, dokážeme domerať aj objednávky z kliknutia, ktorý nešiel cez štandardný affiliate odkaz (taký, aký bežne vygenerujete z našej administrácie). Partner musí mať v profile registrované domény svojich webov a pokiaľ je zaznamenaná odkazujúca URL z takej domény, považujeme to za affiliate kliknutie aj keď neobsahuje štandardne nutné trakovacie parametre, nejedná sa však o plnohodnotnú alternatívu trakovania (rovnako presnú), skôr o doplnkovú možnosť trakovať aj scenáre, kedy sa požaduje.
XML feed
Dátum spustenia
28.02.2019

Viac informácií o programe nájdete v administrácii: Prihlásiť sa / Registrovať sa

Možnosti propagácie

Emailing bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
Použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate, nemusejí být schváleny.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Propagace na kupónových webech
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Věra Pustková
Affiliate Manager

Podobné programy

Fotbaltour.cz Cestování
Provízia
PPS 3,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Davona.cz Dárky a alkohol
Provízia
PPS 8,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Lindt.cz Dárky a alkohol
Provízia
PPS 5,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Mydlovysvet.cz Dárky a alkohol
Provízia
PPS 8,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provízia
PPS 3,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Provízia
PPS 8,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Provízia
PPS 5,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Provízia
PPS 8,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko

Začnite zarábať s eHUBom

Stačí vyplniť registračný formulár a nový zdroj príjmu máte na dosah.

Začať