Suri cestovní pojištění (ukončení k 31.1.2020)

Kampaň se vztahuje na každé cestovní pojištění sjednané přes web inzerenta. Zákazníci mají možnost platit kratou on-line a i díky tomu dosahuje schvalovanost konverzí 90 %.

Provize
12,00%
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Cestování
Trh

Provize

Provize
12,00%

O programu

Verze trackingu
Základní Původní verze trakování (real-time), která se spoléhá na clicktracking skrze redirect, cookies 3. strany a salestracking skrze pixel. S ohledem na neustále se zpřísňující prostředí prohlížečů vůči cookies 3. stran se snažíme u všech inzerentů tuto implementaci nahradit buď skrze Pokročilé trakování nebo Server Postback.
Doménové trackování
Ne U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
Datum spuštění
29.05.2018

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.

Podobné programy

Atis.cz
Cestování
Provize
PPS 4,80 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Adrop.sk
Cestování
Provize
PPS 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Českékormidlo.cz
Cestování
Provize
PPS 3,40 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Travelking.sk
Cestování
Provize
PPS 4,00 %
Cashback a Coupon portály: PPS 3,00 %
Atribuční okno
7 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Provize
PPS 4,80 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 3,40 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 4,00 %
Cashback a Coupon portály: PPS 3,00 %
Atribuční okno
7 dní
Trh
Slovensko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít