Jak sestavit odkaz

Úspěšně jste se přihlásili do našeho systému, ale nevíte, jak sestavit provizní odkazy, které byste mohli použít k propagaci kampaní? Zde Vám poradíme jak na to.

Ondřej
27.04.2016
blog picture

Tento návod je pro Vás, pokud jste se již úspěšně zaregistrovali do naší affiliate sítě eHUB.cz a chcete začít vydělávat, ale nevíte, jak sestavit provizní odkaz.

Nejjednodušší bude, když si mezi bannery Vámi vybrané kampaně najdete Defaultní odkaz a s tím budete pracovat. Již ten můžete použít k vlastní propagaci, pokud však chcete například odkazovat na konkrétní adresu, budete ji muset doplnit podle následujícího návodu.

Jaké parametry odkaz obsahuje?

ID Publishera (a_aid) = ID Publishera, naleznete ho v pravém horním rohu (v závorce vedle vašeho emailu)
ID reklamního prvku (a_bid) = Kód reklamního prvku z kampaně, na kterou odkazujete
Desturl = Cílová adresa, na kterou odkazujete

Konkrétní příklad:

ID Publishera = demo
ID reklamního prvku např. Nakupvakci.cz = 0000539B
Desturl = http://www.nakupvakci.cz/cs/dovolena-a-lyzovani-na-lipne-s-polopenzi/

Affiliate odkaz bude vypadat následovně:

http://ehub.cz/system/scripts/click.php?a_aid=demo&a_bid=0000539B&desturl=http://www.nakupvakci.cz/cs/dovolena-a-lyzovani-na-lipne-s-polopenzi/

Ondřej Hájek
Co-Founder

Další články

blog picture
18.07.2025 Rubrika
Jak uspět s Reels na Instagramu?
Chcete se dozvědět, jak na úspěšné IG Reels? Prozradíme vám, jak docílit toho, aby se vaše video stalo vitálním a oslovilo co nejvíce uživatelů!
blog picture
16.07.2025 Rubrika
Co znamená double branding mezi značkami a influencery?
Chcete vědět, jak vypadají a fungují zdařilá partnerství mezi značkami a influencery? Odhalte společně s námi tajemství double brandingu.
blog picture
15.07.2025 Rubrika
Jak propagovat na obsahovém webu? Tipy pro začínající tvůrce obsahu
Jaké jsou první kroky při propagaci na obsahovém webu? Jak mohu programy z eHUB propagovat?

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.