Jak sestavit odkaz

Úspěšně jste se přihlásili do našeho systému, ale nevíte, jak sestavit provizní odkazy, které byste mohli použít k propagaci kampaní? Zde Vám poradíme jak na to.

Ondřej
27.04.2016
blog picture

Tento návod je pro Vás, pokud jste se již úspěšně zaregistrovali do naší affiliate sítě eHUB.cz a chcete začít vydělávat, ale nevíte, jak sestavit provizní odkaz.

Nejjednodušší bude, když si mezi bannery Vámi vybrané kampaně najdete Defaultní odkaz a s tím budete pracovat. Již ten můžete použít k vlastní propagaci, pokud však chcete například odkazovat na konkrétní adresu, budete ji muset doplnit podle následujícího návodu.

Jaké parametry odkaz obsahuje?

ID Publishera (a_aid) = ID Publishera, naleznete ho v pravém horním rohu (v závorce vedle vašeho emailu)
ID reklamního prvku (a_bid) = Kód reklamního prvku z kampaně, na kterou odkazujete
Desturl = Cílová adresa, na kterou odkazujete

Konkrétní příklad:

ID Publishera = demo
ID reklamního prvku např. Nakupvakci.cz = 0000539B
Desturl = http://www.nakupvakci.cz/cs/dovolena-a-lyzovani-na-lipne-s-polopenzi/

Affiliate odkaz bude vypadat následovně:

http://ehub.cz/system/scripts/click.php?a_aid=demo&a_bid=0000539B&desturl=http://www.nakupvakci.cz/cs/dovolena-a-lyzovani-na-lipne-s-polopenzi/

Ondřej Hájek
Co-Founder

Další články

blog picture
13.08.2025 Rubrika
Autenticita influencera jako základ online marketingu
Chcete si v influencer marketingu udržet vlastní styl? Ukážeme vám, jak zůstat sami sebou a neztratit důvěru sledujících.
blog picture
11.08.2025 Rubrika
Jak se rozhodnout mezi spoluprací s agenturou a vlastní cestou?
Váháte, zda jako influencer spolupracovat s agenturou, nebo si vše zařídit sami? Přinášíme klady i zápory obou možností!
blog picture
08.08.2025 Rubrika
Praktický návod, jak vytvořit media kit. Co opravdu funguje?
Chystáte se na tvorbu influencer media kitu? Prozradíme vám, jak se profesionálně prezentovat značkám, abyste zvýšili vaši šanci na spolupráci.

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.