GDPR v eHUB a změna VOP

Black Friday 2019

Jeden z vrcholů hlavní sezóny - Black Friday 2019 - je tady. Část našich inzerentů připravila speciální akce, kupóny a další materiály, které lze k vyšší propagaci využít. Co doporučujeme k propagaci využít?

Čti dál

Jak se daří nám a Publisherům – aneb pár čísel ze sítě

Vážení partneři, přeji vám hezký pátek a přináším pár čísel z naší sítě. Věřím, že vás zaujmou.

Čti dál

Jak sledovat náklady za affiliate v Google Analytics/Google Data Studio?

Nejen za účelem snadnější tvorby reportů si řada markeťáků oblíbila nástroj Google Data Studio. Dostat do něj ale automatizovaně potřebná data není vždy snadné. Ukážeme si, jak lze skrze Google Analytics pracovat s často nejsledovanější položkou, náklady.

Čti dál

Jak co nejlépe propagovat svou službu affiliate partnerům?

V článků se pokusím přiblížit způsoby a možnosti komunikace inzerentů směrem k partnerům. Je na vás, který ze způsobů si vyberete. Je důležité si uvědomit, že bez pravidelné komunikace budete těžko dosahovat očekávaných výsledků.

Čti dál

Propagujte největší online třžiště světa AliExpress

Představujeme novou affiliate kampaň AliExpress

Čti dál

Report z teambuildingu

Náš letošní letní teambuilding připadl na poslední týden v červenci. Základní představa byla vypadnout z města a netrpět vedra v kanceláři, zároveň jsme ve světle realizovaného spojení s Affiliate Agency Network nemohli na celý týden opustit naše stroje.

Čti dál

Propagace léto 2019

Začátek letní sezóny je za námi, více než dva měsíce ale stále před. Přinášíme naše tipy, na co svou propagaci dále zaměřit. Konkrétní inzerenti, konkrétní produkty či nabídky. Pravidelně aktualizovaný seznam doporučujeme průběžně sledovat.

Čti dál

Vylepšené možnosti trackingu a práce s kupóny

Díky novému trackingu může inzerent kvalitněji vyhodnocovat PNO nejen affiliate programu jako celku, ale i na úrovni dílčího segmentu kupónových stránek či jednotlivých partnerů. Nákladem není jen provize, ale i hodnota slevy pro koncového zákazníka.

Čti dál