Black Friday 2019

Jeden z vrcholů hlavní sezóny - Black Friday 2019 - je tady. Část našich inzerentů připravila speciální akce, kupóny a další materiály, které lze k vyšší propagaci využít. Co doporučujeme k propagaci využít?

Jak se daří nám a Publisherům – aneb pár čísel ze sítě

Vážení partneři, přeji vám hezký pátek a přináším pár čísel z naší sítě. Věřím, že vás zaujmou.

Jak sledovat náklady za affiliate v Google Analytics/Google Data Studio?

Nejen za účelem snadnější tvorby reportů si řada markeťáků oblíbila nástroj Google Data Studio. Dostat do něj ale automatizovaně potřebná data není vždy snadné. Ukážeme si, jak lze skrze Google Analytics pracovat s často nejsledovanější položkou, náklady.

Jak co nejlépe propagovat svou službu affiliate partnerům?

V článků se pokusím přiblížit způsoby a možnosti komunikace inzerentů směrem k partnerům. Je na vás, který ze způsobů si vyberete. Je důležité si uvědomit, že bez pravidelné komunikace budete těžko dosahovat očekávaných výsledků.

Propagujte největší online třžiště světa AliExpress

Představujeme novou affiliate kampaň AliExpress

Report z teambuildingu

Náš letošní letní teambuilding připadl na poslední týden v červenci. Základní představa byla vypadnout z města a netrpět vedra v kanceláři, zároveň jsme ve světle realizovaného spojení s Affiliate Agency Network nemohli na celý týden opustit naše stroje.

Vylepšené možnosti trackingu a práce s kupóny

Díky novému trackingu může inzerent kvalitněji vyhodnocovat PNO nejen affiliate programu jako celku, ale i na úrovni dílčího segmentu kupónových stránek či jednotlivých partnerů. Nákladem není jen provize, ale i hodnota slevy pro koncového zákazníka.

Nový tracking

Po několika letech jsme se rozhodli kompletně přepsat trackovací jádro našeho systému. Klasický princip trackování přes tzv. cookies 3. strany, na kterém affiliate běžně fungoval snad 20 let, již není dnes postačující. Jaké změny u nás nastaly?