Na závěr sezony propagujte vouchery, které lze doručit i elektronicky

Letošní sezona směřuje ke svému konci. Jak vydělat v posledním týdnu?

Ondřej Hájek
17.12.2018
blog picture

Nejen při pohledu do kalendáře, ale i postupně klesající čísla o prodejích poukazují na skutečnost, že letošní sezona má již svůj vrchol za sebou. Stejně tak většina e-shopů garantuje dodání před svátky v případě přijetí objednávky nejpozději dnes. Doporučujeme se zaměřit v tomto týdnu na propagaci voucherů a dárkových poukazů.

Kromě inzerentů, kteří poskytují digitální produkty či vouchery běžně:

Altclub.cz (12 - 20 % PPS)

Adrop.cz (12 % PPS)

Slever.cz (4 - 6 % PPS)

Slevoking.cz (4 - 6 % PPS)

Jsme pro vás připravili přehled e-shopů, které dárkové poukazy nabízí:

Biooo.cz (10 % PPS)

Bikero.cz (6 % PPS)

Kosmas.cz (4 % PPS)

Trenyrkarna.cz (11 % PPS)

Obag.cz (8 % PPS)

Obag.sk (8 % PPS)

VinoVyhodne.cz (8 % PPS)

Luxusnipradlo.cz (7,2 % PPS)

Mamitati.cz (6,4 % PPS)

Ondřej Hájek
Co-Founder

Další články

blog picture
04.07.2025 Rubrika
7 nejčastějších chyb influencerů při placených spolupracích a jak se jim vyhnout
Influencer marketing je dnes důležitou částí práce influencerů. I zkušení influenceři se ale mohou dopouštět chyb, které ohrožují nejen úspěch kampaně či vztah s klientem, ale i jejich pověst.
blog picture
02.07.2025 Rubrika
Kolik vydělávají nano a mikro influenceři v Česku? Aktuální čísla a trendy
Influencer marketing už dávno není jen doménou celebrit či mega influencerů. Překvapivě silné místo na trhu mají nano influenceři a mikro influenceři. Z jakého důvodu je značky vyhledávají? Jaká je průměrná cena za příspěvek na Instagramu nebo TikToku?
blog picture
30.06.2025 Rubrika
Jak má influencer oslovit značku a kolik si říct za spolupráci?
Chtěli byste vstoupit do mocného světa influencer marketingu? Nečekejte, až si vás nějaká značka sama najde – oslovte ji sami! Aktivní přístup je dnes nejen běžný, ale i vítaný.

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.