Na závěr sezony propagujte vouchery, které lze doručit i elektronicky

Letošní sezona směřuje ke svému konci. Jak vydělat v posledním týdnu?

Ondřej Hájek
17.12.2018
blog picture

Nejen při pohledu do kalendáře, ale i postupně klesající čísla o prodejích poukazují na skutečnost, že letošní sezona má již svůj vrchol za sebou. Stejně tak většina e-shopů garantuje dodání před svátky v případě přijetí objednávky nejpozději dnes. Doporučujeme se zaměřit v tomto týdnu na propagaci voucherů a dárkových poukazů.

Konec sezony 2018 v eHUB

Kromě inzerentů, kteří poskytují digitální produkty či vouchery běžně:

Altclub.cz (12 - 20 % PPS)

Adrop.cz (12 % PPS)

Slever.cz (4 - 6 % PPS)

Slevoking.cz (4 - 6 % PPS)

Jsme pro vás připravili přehled e-shopů, které dárkové poukazy nabízí:

Biooo.cz (10 % PPS)

Bikero.cz (6 % PPS)

Kosmas.cz (4 % PPS)

Trenyrkarna.cz (11 % PPS)

Obag.cz (8 % PPS)

Obag.sk (8 % PPS)

VinoVyhodne.cz (8 % PPS)

Luxusnipradlo.cz (7,2 % PPS)

Mamitati.cz (6,4 % PPS)

Ondřej Hájek
Founder

Další články

blog picture
03.04.2024 Rubrika
Affiliate není jen o e-commerce! Jaké další segmenty skvěle fungují?
Rozhodli jsme se vám přiblížit téma, které bychom mohli stručně nazvat jako „affil mimo ecommerce“. O co jde, jací partneři toto propagují a kdy dává smysl affil využít? Přečtěte si v našem článku.
blog picture
02.04.2024 Rubrika
Reálná zkušenost CSS partnera v affiliate síti
Po úvodním teoretickém článku k CSS jsme ve spolupráci s Kristýnou Gröbnerovou ze Srovname.cz připravili case study zaměřenou na CSS v affiliate z pohledu partnera. Jak hodnotí spolupráci a jaké byly výsledky? Přečtěte si.
blog picture
02.04.2024 Rubrika
Jak se daří nám a Partnerům – aneb pár čísel za březen
Přehled dat za březen 2024. Zajímá vás jaká je nejvyšší provize, affiliate programy s největším růstem nebo kolik si vydělali nejlepší partneři?

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.