Ukončení kampaně Nakupvakci

V prosinci jsme se museli rozloučit s jednou z nejstarších kampaní, kterou jsme v eHUBu měli – s Nakupvakci.cz. Jak se budou řešit provize, které nám tento inzerent dluží a pravděpodobně je už nikdy nezaplatí?

Ondřej
02.01.2017
blog picture

V prosinci jsme se museli rozloučit s jednou z nejstarších kampaní, kterou jsme v eHUBu měli – s Nakupvakci.cz. Dohledal jsem v emailové komunikaci, že první jednání o spolupráci proběhly už v lednu 2011, takže jsme pro tento slevový portál provozovali affiliate kampaň skoro 6 let. Ve středu 14. prosince 2016 ale provozovatel stáhl z webu všechny nabídky a skrze média se poměrně rychle rozšířila zpráva o krachu. Přímo na webu Nakupvakci.cz se pak objevila zpráva, že společnost Garuma s.r.o. (provozovatel) musela po 6 letech ukončit svojí činnost s kumulovanou ztrátou 45 mil. Kč.

Zažili jsme za ty roky krach (nebo jinou formu neplánovaného konce spolupráce) s řadou dalších slevových portálů a některé byly z pohledu eHUB i „dražší“. Na blogu konkurenční sítě se objevila obava, že jiné sítě (které třeba nemají kreditový systém) nevyplatí svým partnerům provize dlužné ze strany zkrachovalého inzerenta. Všechny schválené provize z řádně dokončený/zaplacených objednávek byly našim partnerům vyplaceny bez ohledu na to, jakou částku nám zůstal slevový portál Nakupvakci dlužen! Sice z toho pro eHUB plyne jednoznačná ztráta, ale vnímáme to jako úděl provozovatele affiliate sítě. Snažíme se mít podmínky s inzerenty nastavené co nejbezpečněji pro všechny strany, ale na provize našich partnerů to nebude mít nikdy vliv!

Ondřej Hájek
Co-Founder

Další články

blog picture
24.06.2025 Rubrika
Jak podpořit affiliate program v mimosezóně?
Máte affiliate program pro svůj e-shop nebo službu a máte v období mimo hlavní sezónu méně objednávek? Tento článek pro vás shrne, co můžete dělat, aby i v takové době mohl být affiliate pro váš business přínosným zdrojem objednávek.
blog picture
24.06.2025 Rubrika
Jak má influencer oslovit značku a kolik si říct za spolupráci?
Chtěli byste vstoupit do mocného světa influencer marketingu? Nečekejte, až si vás nějaká značka sama najde – oslovte ji sami! Aktivní přístup je dnes nejen běžný, ale i vítaný.
blog picture
02.06.2025 Rubrika
Jak se daří nám a Partnerům – aneb pár čísel za květen
Přehled dat za květen 2025. Zajímá vás jaká je nejvyšší provize, affiliate programy s největším růstem nebo kolik si vydělali nejlepší partneři?

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.