Ukončení kampaně Nakupvakci

V prosinci jsme se museli rozloučit s jednou z nejstarších kampaní, kterou jsme v eHUBu měli – s Nakupvakci.cz. Jak se budou řešit provize, které nám tento inzerent dluží a pravděpodobně je už nikdy nezaplatí?

Ondřej
02.01.2017
blog picture

V prosinci jsme se museli rozloučit s jednou z nejstarších kampaní, kterou jsme v eHUBu měli – s Nakupvakci.cz. Dohledal jsem v emailové komunikaci, že první jednání o spolupráci proběhly už v lednu 2011, takže jsme pro tento slevový portál provozovali affiliate kampaň skoro 6 let. Ve středu 14. prosince 2016 ale provozovatel stáhl z webu všechny nabídky a skrze média se poměrně rychle rozšířila zpráva o krachu. Přímo na webu Nakupvakci.cz se pak objevila zpráva, že společnost Garuma s.r.o. (provozovatel) musela po 6 letech ukončit svojí činnost s kumulovanou ztrátou 45 mil. Kč.

Zažili jsme za ty roky krach (nebo jinou formu neplánovaného konce spolupráce) s řadou dalších slevových portálů a některé byly z pohledu eHUB i „dražší“. Na blogu konkurenční sítě se objevila obava, že jiné sítě (které třeba nemají kreditový systém) nevyplatí svým partnerům provize dlužné ze strany zkrachovalého inzerenta. Všechny schválené provize z řádně dokončený/zaplacených objednávek byly našim partnerům vyplaceny bez ohledu na to, jakou částku nám zůstal slevový portál Nakupvakci dlužen! Sice z toho pro eHUB plyne jednoznačná ztráta, ale vnímáme to jako úděl provozovatele affiliate sítě. Snažíme se mít podmínky s inzerenty nastavené co nejbezpečněji pro všechny strany, ale na provize našich partnerů to nebude mít nikdy vliv!

Získejte z affiliate maximum. Pomůžeme vám začít i růst.

Přidejte se k nám
Ondřej Hájek
Co-Founder

Další články

blog picture
10.11.2025 Rubrika
Jak pomocí AI nástrojů sledovat sociální sítě a jejich trendy?
Chcete zjistit, jak nasadit obsah či produkt v momentě, kdy má největší šanci na virální šíření? Zaměřte se na monitoring trendů pomocí AI nástrojů!
blog picture
06.11.2025 Rubrika
Analýza konkurence jako klíč k růstu
Chtěli byste vědět, které produkty propaguje vaše konkurence a které kampaně jim přinášejí úspěch? Víme, jak to zjistit!
blog picture
05.11.2025 Rubrika
Jak se daří nám a Partnerům – aneb pár čísel za říjen
Přehled dat za říjen 2025. Zajímá vás jaká je nejvyšší provize, affiliate programy s největším růstem nebo kolik si vydělali nejlepší partneři?