Suri hory: vlastní produkt srovnávače cestovního pojištění

Publikoval Michal Majgot v kategorii Novinky dne 22.11.2018

Affiliate kampaň Suri hory

Už nějakou dobu máme v síti srovnávač cestovního pojištění Suri. Suri ve svém srovnávači nabízí také vlastní pojišťovací produkty. V létě je to Suri Chorvatsko a nyní představuje zimní novinku - Suri hory. 

Na rozdíl od levnějších cestovních pojistek, které se snaží konkurovat cenou, se Suri snaží spíš o kvalitnější produkt. To znamená vyšší provize pro vás.

Affiliate kampaň Suri hory

Produkt Suri hory obsahuje nejen léčebné výlohy do 5 mil. Kč, ale hradí i zásah horské služby, a způsobenou škodu do 3 mil. Kč. Pokud zákazník zničí sportovní vybavení či mu bude ukradeno, může si na místě půjčit nové, pojistka vše uhradí. Volitelná je asistence pro auto, které bude odtaženo do ČR a zákazník získá náhradní vozidlo po dobu dovolené. K dispozici je také asistence 24/7.

Affiliate kampaň Suri hory

Kombinace výhod 1 produktu a srovnávače

Kvalitnější vlastní pojištění s vyšší provizí je doporučováno automaticky ve srovnávači těm, kteří si ho dle zadaných parametrů mohou sjednat. 

Zároveň srovnávač dál nabízí levnější produkty, takže vám provize od zákazníků citlivých na cenu neuteče. Díky vlastnímu produktu Suri může být naopak provize jen vyšší. 

Dívali jsme se společně se Suri na čísla. Nárůst průměrné ceny cestovního pojištění ve srovnávači byl v létě díky vlastnímu produktu 50 %. V zimě očekáváme nárůst alespoň o 30 % (v létě se cestuje na delší období než v zimě). 

Zákazníci mají možnost platit kratou on-line a i díky tomu dosahuje kampaň schvalovanost konverzí 90 %.

A aby toho nebylo málo, zvedli jsme všem provizi z 5% na 12% z ceny pojištění!

Lyžařská sezóna navíc právě odstartovala. Už před listopadem otevřela brány část nejdůležitějších a nejnavštěvovanějších lyžařských střediscích v Rakousku a Itálii. V průběhu listopadu otevírají střediska ve Švýcarsku, Německu, Francii a Slovensku. Do 30. listopadu otevřou i ostatní významná střediska ve všech zmíněných zemích.

Pro propagaci cestovního pojištění už si nedovedu představit lepší podmínky.

Jak propagovat

Představte si cestu zákazníka, který se chystá na hory. Propagace přesně na to určeného cestovka se tedy hodí:

  • do e-shopů prodávajících lyže, snowboardy a příslušenství,
  • do servisních středisek, které zákazník navštíví před odjezdem,
  • do článků o konkrétních zimních střediscích v oblíbených lyžařských destinacích,
  • na cestovatelské weby propagující lyžařské zájezdy,
  • na cestovatelské weby specialozvané na konkrétní zemi, kam se za lyžováním jezdí.

Podrobnosti najdete v detailu kampaně a přímo v administraci eHUB.

Komentáře