Nová kampaň Robeeto: komunitní P2P tržiště služeb

Představujeme novou affiliate kampaň Robeeto. Projekt rozjíždí zakladatelka a majitelka sítě výdejních míst Zásilkovna Simona Kijonková.

Michal Majgot
16.10.2018
blog picture
Affiliate kampaň Robeeto

Součástí naší vize, kterou jsme vám minule nastínili, je posunout leadgen obor v affiliate marketingu mimo zažité oblasti. Chceme vám ukázat, že leadgen se dá dělat i jinak. V nových oblastech a novým způsobem. Proto nás těší, že vám můžeme dnes představit novou kampaň inzerenta, který se také zaměřuje na budoucnost.

Robeeto je komunitní online tržiště služeb. Na jedné straně vám umožní najít pracanta a delegovat práci, kterou neumíte, nebo se vám do ní nechce. Na druhé straně umožní všem pracantům nabízet své služby, shánět pro ně zákazníky a pracovat podle svého. Mohou si určit, jestli chtějí pracovat jednou za čas nebo pravidelně. Sami si také určí za kolik.

Projekt rozjíždí zakladatelka a majitelka sítě výdejních míst Zásilkovna Simona Kijonková. Nebo také "první dáma české e-commerce" a držitelka titulu EY Podnikatel roku 2017 Hlavního města Prahy. O plánech na Robeeto jste se mohli dočíst také ve Forbesu. Ambice Simony Kijonkové a jejího týmu nejsou malé. Věří, že se kolem portálu budou do tří let točit tržby ve výši tři čtvrtě miliardy korun.

Jsme hrdí, že si tito profesionálové vybrali ke spolupráci affiliate síť eHUB. Také vy můžete být součástí růstu tohoto ambiciózního projektu.

Tým Robeeto

Jak na propagaci poptávek?

Propagace samotných poptávek po službách má díky šířce témat nekonečné možnosti. Tady je několik nápadů:

    \t
  • Můžete shánět poptávky po hlídání dětí, či pomoc v domácnosti na diskuzních fórech pro maminky. Jde o velmi aktivní cílovou skupinu.
  • \t
  • Můžete shánět poptávky po řemeslných službách skrze magazíny o bydlení, kde se tato kampaň hodí pod návody na nějakou bytovou úpravu. Bydlení a vybavení domácnosti je na internetu velmi populární téma.
  • \t
  • Můžete získat také poptávky služeb fotografů, kadeřnic, vizážistek, stylistek a manikérek ve Facebook skupinách věnujících se svatebním přípravám. Ty mají tisíce členů, kteří tyto služby budou potřebovat.
  • \t
  • V případě, že provozujete nějaký B2B web a mezi vaše čtenáře patří spíš firmy, můžete jim nabídnout možnost získat pracanty na úklid kanceláří.
  • \t
  • Česko je rájem milovníků psů a jiných domácích mazlíčků. Ti všichni mohou mít čas od času zájem o venčení, ošetření tlapek, stříhání drápků, odčervení nebo očištění zubů. Mohou mít zájem také o výcvik. Připravte si cílený web a domluvte se na jeho doporučování s veterinami a chovatelskými stanicemi. Novopečení majitelé se o tyto služby budou zajímat a nebudou vědět, na koho se obrátit.

Jak na propagaci portálu pracantům?

    \t
  • Zmíněné maminky zejména na mateřské dovolené velmi často hledají možnosti přivýdělku. Kromě diskuzních fór jsou také velmi aktivní na Facebooku.
  • \t
  • Existuje mnoho skupin, webů a inzertních portálů sdružujících nabídky na brigády studentům. Kampaň je jako dělaná k umístění také na obsahové magazíny věnujícím se přivýdělkům studentů. Zkusil bych i vytvořit inzeráty do brigádních inzertních serverů. Agentury to dělají běžně.
  • \t
  • Robeeto může sloužit také jako monetizace moderního životního stylu začínajících blogerek a influencerek, kteří zatím nemají dostatečné publikum. Mohou skrze portál nabízet své stylistické služby, fotografování a podobně. Tisíce jich najdete ve Facebook skupinách "Blogy♥" a  "Blogeři a blogerky :-)".
  • \t
  • Nespočet výživových specialistů hledá své zákazníky na internetu pomocí inzerátů a špatně zpracovaných webových stránek. Ty se dají najít a oslovit pomocí cíleného inzerátu, ručního oslovení, nebo vytvořené landing page přímo pro tento účel. Kampaň na takovou landing page se dá na FB přímo zacílit na výživové specialisty.
  • \t
  • Řada služeb má ryze sezónní charakter. Můžete pouštět reklamní kampaně poptávající schopné pracanty na péči o trávník, o bazén, údržbu kola a podobně v konkrétní sezóny.

Jak vidíte možností je nespočet. Vždy se na službu můžete podívat očima zájemců a pracantů v oblasti konkrétní práce. Každá má nějaké specifické místa, kde se lidé z oboru sdružují. Díky kampani Robeeto můžete využít téměř všechna od všech profesí.

V rámci kampaně vám nabízíme provizi 15 Kč za každou verifikovanou poptávku po libovolné službě a 100 Kč provizi za vyplněný profil nového pracanta.

Podrobnosti najdete v detailu kampaně a přímo v administraci eHUB.

Michal Majgot
Affiliate manager

Další články

blog picture
03.04.2024 Rubrika
Affiliate není jen o e-commerce! Jaké další segmenty skvěle fungují?
Rozhodli jsme se vám přiblížit téma, které bychom mohli stručně nazvat jako „affil mimo ecommerce“. O co jde, jací partneři toto propagují a kdy dává smysl affil využít? Přečtěte si v našem článku.
blog picture
02.04.2024 Rubrika
Reálná zkušenost CSS partnera v affiliate síti
Po úvodním teoretickém článku k CSS jsme ve spolupráci s Kristýnou Gröbnerovou ze Srovname.cz připravili case study zaměřenou na CSS v affiliate z pohledu partnera. Jak hodnotí spolupráci a jaké byly výsledky? Přečtěte si.
blog picture
02.04.2024 Rubrika
Jak se daří nám a Partnerům – aneb pár čísel za březen
Přehled dat za březen 2024. Zajímá vás jaká je nejvyšší provize, affiliate programy s největším růstem nebo kolik si vydělali nejlepší partneři?

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.