Propagujte Zážitky.cz

Po vlně nejrůznějších e-shopů a jejich produktů tu máme inzerenta, díky kterému můžete svým zákazníkům nabídnout zážitky na celý život. Můžete jim také dát možnost udělat radost svým blízkým hned dvakrát.

Martin Bětík
28.02.2019
blog picture
Affiliate program Zážitky.cz

Po vlně nejrůznějších e-shopů a jejich produktů tu máme inzerenta, díky kterému můžete svým zákazníkům nabídnout zážitky na celý život. Můžete jim také dát možnost udělat radost svým blízkým hned dvakrát. Jednou při otevření dárku a podruhé při využití poukazu. Přesně to totiž už od roku 2008 nabízí náš nový inzerent Zážitky.cz

Díky jeho zkušenostem a dlouhé praxi vás nebude omezovat nabídka ani lokalita. Provize získáte z více než 250 zážitků pro zákazníky z 541 míst po republice. Tisíce pozitivních recenzí dokazují, že zákazníci vaše doporučení ocení.

 

Co propagovat na Zážitky.cz?

Aktuálně největší pecka je Větrný tunel VR (létání ve virtuální realitě) kdy si můžete na vlastní kůži užít unikátního simulátoru volného pádu a nejmodernější technologie virtuální reality, která ve světě nemá obdoby. Jde o exkluzivní nabídku, kterou nená žádný jiný zážitkový web. Více přimo na webu inzerenta - Větrný tunel VR.

Během celého roku se vždy dá velmi dobře vybrat, jednak díky široké nabídce, dále také díky promyšlenému zpracování kategorií, tipy k narozeninám, k výročí, ke svatbě, k vánocům, valentýnu, apod.Dále taky dle lokace nebo typu zážitku, nebo je možné využít funkci dárkového rádce.

Přehled zážitků, na kterých běží aktuálně akce najdete na samostatné stránce - Zážitky v akci. Dále v naší utajené FB skupině najdete konverzní poměr, nejprodávanější zážitky za leden a únor a také doporučení jaké konkrétní zážitky propagovat - FB skupina eHUB.cz.

Podrobnosti najdete v detailu programu a přímo v administraci eHUB.

Martin Bětík
Senior affiliate manager

Další články

blog picture
03.04.2024 Rubrika
Affiliate není jen o e-commerce! Jaké další segmenty skvěle fungují?
Rozhodli jsme se vám přiblížit téma, které bychom mohli stručně nazvat jako „affil mimo ecommerce“. O co jde, jací partneři toto propagují a kdy dává smysl affil využít? Přečtěte si v našem článku.
blog picture
02.04.2024 Rubrika
Reálná zkušenost CSS partnera v affiliate síti
Po úvodním teoretickém článku k CSS jsme ve spolupráci s Kristýnou Gröbnerovou ze Srovname.cz připravili case study zaměřenou na CSS v affiliate z pohledu partnera. Jak hodnotí spolupráci a jaké byly výsledky? Přečtěte si.
blog picture
02.04.2024 Rubrika
Jak se daří nám a Partnerům – aneb pár čísel za březen
Přehled dat za březen 2024. Zajímá vás jaká je nejvyšší provize, affiliate programy s největším růstem nebo kolik si vydělali nejlepší partneři?

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.