Obchodní podmínky pro spolupráci – partneři
Jsme eHUB.cz s.r.o., IČ: 24818569, se sídlem U měšťanského pivovaru 1417/7, Holešovice, 170 00 Praha
7, zapsaní v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 177154 (dále
„eHUB“).
Kontakt na nás je:
E-mail: +420778050077
Telefon: [email protected]
Jsme provozovatelem affiliate platformy. Naším cílem je vybudovat síť partnerů, a za pomoci
návštěvnosti jejich stránek a jiných marketingových kanálů přivést inzerentům nové objednávky.
1. Jak se můžete do naší sítě zapojit?
- Náš program je určený pro obchodní účely. Vyplněním registrace a souhlasem s těmito podmínkami to berete na vědomí.
- Na stránkách pm.ehub.cz/profile/sign-up můžete provést registraci. Odesláním registračního formuláře s těmito obchodními podmínkami souhlasíte.
- Na vámi zadaný e-mail vám přijde potvrzení o zařazení do naší sítě. Tímto okamžikem mezi námi vzniká smlouva. Ta se řídí smluvními podmínkami, ale pokud si domluvíme něco písemně jinak, má individuální dohoda přednost.
- Údaje, které při registraci zadáte, musí být pravdivé a aktuální.
- Na základě registrace vám zřídíme účet v našem eHUB softwaru (dále „systém“). I v tomto systému máte povinnost držet všechny údaje aktualizované.
- eHUB provozuje více typů affiliate programů. O začlenění do vybraných programů je potřeba (s ohledem na různý typ provizí) nejprve vždy v systému individuálně požádat. Na schválení z naší strany ale není automaticky nárok.
2. eHUB systém
- Pomocí eHUB systému můžete spolupráce v rámci affiliate programů sledovat, vyhodnocovat a zejména spravovat.
- Pro tyto účely vám samozřejmě udělujeme nevýhradní licenci k užívání systému. Zakazujeme ho ale používat pro jiné, zejména protiprávní účely.
- Náš systém nemusí být dostupný nepřetržitě. Zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
- Neodpovídáme za škody způsobené selháním, chybou, výpadkem nebo odstávkou systému. Veškeré incidenty však obratem řešíme.
3. Spolupráce s inzerenty
- Inzerent si (zejména prostřednictvím našich manažerů) zvolí, se kterým typem partnerů chce v rámci affiliate programu spolupracovat.
- Vy jako partner si v systému můžete zvolit, jestli o spolupráci s daným inzerentem stojíte, či nikoliv. Podmínky spolupráce (výše odměny) se u jednotlivých inzerentů liší. Vždy je najdete uvedené v systému. Po propojení s inzerentem vzniká vaše vzájemná spolupráce.
- Pro fungování spolupráce (a výpočet provizí) je nezbytné, abyste na svůj příslušný web (nebo jiný marketingový kanál) umístili příslušný affiliate odkaz, který obsahuje potřebné identifikační parametry a umožňuje trackování zákaznické cesty. Za správné umístění, které je také v souladu s právními předpisy, nesete odpovědnost.
- Spolupráce s inzerentem skončí:
- a) pokud vás vyloučíme z programu (odstoupíme od smlouvy), a to zejména pokud porušujete právní předpisy, smluvní podmínky, jimi stanovená pravidla nebo prostřednictvím svých webových stránek/jiných zapojených propagačních kanálů porušujete dobré mravy;
- b) pokud vám ukončení oznámíme na základě přání inzerenta – v takovém případě končí nejpozději 7. dnem od oznámení;
- c) pokud partner ze své webové stránky odstraní příslušné affiliate odkazy.
4. Odměna
- Za konverzi nebo jinou akci, kterou inzerentovi přivedete, vám náleží odměna. Ta může být: a) procentní podíl z hodnoty konverze. Podíl se počítá z hodnoty objednávky bez DPH po odečtení balného, dopravy a slev. b) fixní částka za předem stanovenou akci. Konkrétní typ a výše odměny jsou uvedené u každého inzerenta a u jednotlivých inzerentů se liší.
- Konverze (tedy nákup návštěvníka na webu inzerenta) nebo akce musí proběhnout v době tzv. atribučního okna od návštěvy webu (nebo jiného obsahu) zapojeného affiliate partnera. Jinak se konverze/akce do provizní odměny nezapočítává.
- I délka atribučního okna se u jednotlivých inzerentů může lišit. Najdete ji uvedenou v eHUB systému, u jednotlivých inzerentů.
- Odměnu vyplácíme jen v českých korunách nebo eurech.
5. Schvalování odměny (provize)
- Abyste na odměnu, resp. její vyplacení měli nárok, je potřeba, aby ji inzerent schválil.
- To může inzerent udělat aktivním schválením nebo tím, že odměnu do námi stanovené doby oprávněně nezamítne.
- Prostřednictvím systému můžete reklamovat skutečnost, kdy nedošlo (z různých, nejčastěji technických důvodů na straně prohlížeče konkrétního uživatele) k zaznamenání konverze či jiné akce, ale jste přesvědčeni o svém nároku na odměnu. To musíte udělat do 30 dnů ode dne, kdy konverze či akce nastala a podložit to uvedením detailů o konkrétní konverzi/akci. Takovou reklamaci dáme inzerentovi k posouzení. Pokud reklamaci inzerent v námi stanovené lhůtě schválí, na odměnu máte nárok.
- Pokud dojde k technickým nebo jiným výpadkům, díky kterým nejde správně zachytit zákaznickou cestu, konverze a tedy nárok na odměnu, máme právo dočasně omezit nebo vyřadit jakoukoliv spolupráci z programu do vyřešení problému. V případě technických problémů na straně inzerenta máme smluvně upraveno, jak v případě ztráty/omezení dat konverzní provize dopočítat náhradním způsobem.
6. Fakturace
- Aktuální výši vaší odměny můžete kontrolovat v systému v sekci „Výplaty“.
- Odměnu vám uhradíme bezhotovostním převodem na základě vámi vystaveného daňového dokladu (faktury).
- Splatnost faktury bude nejméně 14 dní, ale budeme se je snažit uhradit obratem.
- U některých inzerentů uvádíme “oranžový nebo červený status”. Jedná se o rizikové spolupráce a u takto označených inzerentů nebo jednotlivých provizí vám odměnu na základě faktury vyplatíme do 14 dnů od připsání naší odměny (od inzerenta) na náš účet. Do té doby nejsme s úhradou částky v prodlení. U takto označených spoluprací je právo a nárok na vyplacení vaší odměny podmíněn úhradou naší odměny ze strany inzerenta.
- Fakturu smíte vystavit, pokud aktuální výše odměny k vyplacení je alespoň 1000 Kč bez DPH (případně ekvivalentní částka v EUR). V prvním roce spolupráce si smíte o vyplacení provize zažádat (fakturovat) bez uvedeného minimálního limitu.
- Fakturu nám doručíte prostřednictvím systému.
- Pokud je někde odměna nebo jiná částka uváděna bez DPH, platí, že k ní bude připočteno DPH v příslušné výši podle právních předpisů.
- Jsme plátci DPH.
- Prosíme, pamatujte na to, že nárok na vyplacení odměny se promlčuje v zákonné tříleté lhůtě od chvíle, kdy mohl být poprvé uplatněn.
- Nesete odpovědnost za splnění daňových povinností, které se vztahují k vyplaceným odměnám podle příslušných právních předpisů. Vezměte, prosíme, na vědomí, že přijetím výplaty provize do jiné členské země Evropské unie než České republiky vám může vzniknout povinnosti stát se plátcem DPH nebo se stát tzv. identifikovanou osobou. 11. Transakční náklady (bankovní poplatky přímo související s výplatou odměny): a) V případě výplaty provize v měně CZK nebo EUR na bankovní účet v České republice hradí transakční náklady eHUB i partner každý své bance. b) V případě výplaty provize v měně EUR na bankovní účet v Evropské unii skrze tzv. SEPA platbu hradí eHUB i partner každý své bance transakční náklady. c) Ve všech ostatních případech, zejména v případě výplaty provize na bankovní účet mimo Evropskou unii, si může eHUB proti partnerově odměně jednostranně započíst své transakční náklady.
7. Pravidla hry
- Partner nese odpovědnost za to, že jím zapojené marketingové kanály neporušují provozem nebo obsahem právní předpisy, smluvní podmínky nebo dobré mravy. Také že neporušují práva třetích osob. V případě porušení těchto povinností odpovídá partner eHUB a případně inzerentovi za škodu, včetně nemajetkové újmy.
- Zejména zakazujeme do programu zapojovat marketingové kanály, které obsahují pornografický, nelegální nebo jinak bezpečnostně/eticky závadný obsah (vč. domény).
- Máte povinnost dodržovat Kodex omezení a standardů propagace, který je součástí těchtopodmínek. V aktuálním znění jej najdete vždy zde.
- Máte povinnost dbát o dobré jméno a pověst eHUB a inzerentů.
- Zakazujeme také poškozující chování vůči eHUB a inzerentům.
- Máte také povinnost mít na svých webových stránkách aktualizované kontaktní údaje.
- Pro propagaci inzerenta smíte použít jen vlastní nebo naše propagační materiály. Třetí strany smíte zapojit jen, pokud vám k tomu dáme souhlas.
- Každý inzerent může v systému stanovit vlastní podmínky propagace, které doplňují tyto podmínky. Ty máte povinnost dodržovat. Nezapomeňte také, že každý inzerent je jiný a právní regulace může určovat speciální pravidla pro jeho propagaci. I za jejich dodržování nesete odpovědnost.
- Máte povinnost na naši žádost bez zbytečného odkladu hodnověrně doložit, z jakých webů či jiných zdrojů pochází vaše návštěvnost marketingového kanálu či obsahu, který do affiliate spolupráce zapojujete. Máte povinnost na naši žádost doložit, jakým způsobem inzerenta na těchto zdrojích propagujete.
- Máte právo použít logo a firmu inzerenta, kterého propagujete, pro referenční a (affiliate) marketingové účely na svém webu a v marketingových materiálech. Po ukončení spolupráce s ním máte povinnost tyto materiály stáhnout, pokud se nedomluvíte jinak.
- Budeme mlčet o datech, osobních údajích a důvěrných informacích, které si vzájemně sdělíme nebo které sdílíme, a budeme dbát na to, aby k nim nezískala přístup neoprávněná osoba nebo více zaměstnanců (či spolupracujících osob), než je pro spolupráci nutné. Pokud kterákoliv ze stran poruší tuto povinnost, má druhá smluvní strana nárok na smluvní pokutu ve výši 100.000 Kč za každé jednotlivé porušení. Pokud porušením povinnosti vznikne škoda, má postižená strana nárok na její náhradu, ale jen na částku, která převyšuje uhrazenou smluvní pokutu.
- Nesete plnou odpovědnost za dodržování právních předpisů. V případě porušení tohoto ustanovení odpovídáte za škodu včetně nemajetkové újmy nám i inzerentům.
8. Jak se můžeme rozejít
- Spolupráci může kterákoliv strana vypovědět. Výpovědní doba je 7 dnů.
- Spolupráci můžeme také ukončit dohodou.
- eHUB může od spolupráce odstoupit, pokud partner opakovaně (více než jednou) neplní smluvní povinnosti nebo pokud (byť jednou) porušuje podmínky uvedené v čl. 7, bodech 1 – 9. Odstoupení je z naší strany možné bez předchozího upozornění a poskytnutí lhůty k nápravě.
- eHUB po ukončení spolupráce zruší přístupy do systému a nemá povinnost na to dále jakkoliv upozorňovat.
- eHUB může partnerovi dočasně zablokovat přístup do systému, například v případě podezřelých či zcela nejasných propagačních aktivit. Pro odblokování musí na vyzvání partner doplnit požadované informace, a to v souladu s čl. 7, bodem 9.
9. Závěrem
- Smlouvu uzavíráme na dobu neurčitou.
- Naše vztahy se řídí českým právem a rozhodovat o nich budou české soudy.
- Bez souhlasu (nebo pokud to výše nestanoví naše smlouva) proti sobě nesmíme jednostranně započítávat pohledávky a nároky.
- E-mailovou komunikaci považujeme za písemnou, stejně tak komunikaci prostřednictvím eHUB systému.
- Součástí obchodních podmínek je zpracovatelská smlouva.
- Tyto podmínky můžeme v nezbytném rozsahu měnit, a to hlavně kvůli změně zákonů nebo funkcí systému a našeho fungování. O větších (pro vás zásadnějších) změnách vás budeme informovat e-mailem a/nebo v rozhraní systému, a to alespoň jeden měsíc před zamýšlenou účinností změny. Nesouhlas se změnou můžete vyjádřit po přihlášení do systému nebo e-mailem. Pokud do jednoho měsíce od oznámení nevyjádříte nesouhlas, budeme v našem smluvním vztahu pokračovat za nových podmínek. Pokud dáte najevo svůj nesouhlas, náš vztah skončí účinností nových podmínek, pokud se nedomluvíme jinak. Vyjádření nesouhlasu nemá vliv na splnění předchozích nesplněných závazků.
Tyto podmínky jsou účinné od 1.11.2023.
Příloha č. 1: Zpracovatelská smlouva
Pokud je eHUB z pohledu nařízení GDPR tzv. zpracovatelem osobních údajů, kterých je partner správce, platí pro eHUB tyto podmínky práce s daty (zpracovatelská smlouva):
- eHUB může pro partnera zpracovávat osobní údaje, které jsou umístěné v systému eHUB nebo ke kterým má eHUB přístup z důvodu vývoje/zdokonalování/údržby služby pro inzerenta/partnera. Jsou to nejčastěji údaje o nákupních konverzích, tj. údaje o pohybu koncového zákazníka na jednotlivých webových stránkách nebo affiliate obsahu, datum a čas nákupu, údaj o nakoupeném zboží nebo službách.
- eHUB osobní údaje zpracuje za účelem poskytování své služby, pokud se nedomluvíme jinak. Údaje bude eHUB pro partnera zpracovávat po dobu poskytování svých služeb a přístupu do systémů, ve kterých jsou data umístěna. Data jsou ve správě partnera a eHUB s nimi pracuje na základě jeho pokynů, smlouvy a případně na základě pokynů orgánů veřejné moci (na základě právních předpisů).
- eHUB přijal maximálně možná technická, organizační, bezpečnostní a další opatření, která zamezí neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k údajům, jejich změně, zničení, ztrátě či jinému neoprávněnému nakládání.
- eHUB zajistil, aby zaměstnanci a jiné osoby pověřené ke zpracování údajů zpracovávaly údaje jen v rozsahu a za účelem plnění smlouvy a podle právních předpisů.
- eHUB se zavazuje na výzvu partnera opravit, aktualizovat, smazat nebo přemístit osobní údaje (v rámci funkcionalit systému).
- eHUB bude při plnění povinností podle nařízení GDPR postupovat s odbornou péčí.
- eHUB smí do zpracování osobních údajů zapojit dalšího zpracovatele, a to zejména poskytovatele IT služeb potřebných a aktuálně dostupných na trhu pro účely údržby, provozu a vývoje eHUB systému, kteří splňují normy stanovené Evropskou unií, a to bez dodatečného výslovného konkrétního povolení partnera.
- V případě implementace jiné služby do eHUB systému bere partner na vědomí a souhlasí s tím, že data bude zpracovávat poskytovatel takového služby (třetí strana) podle svých provozních podmínek.
- V případě ukončení poskytování služby, a tedy i systému, ve kterém jsou osobní údaje umístěné, eHUB osobní údaje nejpozději do 60 dnů od ukončení spolupráce vymaže, pokud právní předpisy nebo smluvní závazky nevyžadují nebo neopravňují k jejich ponechání (například z důvodu trestního řízení apod.)
- eHUB se zavazuje zachovávat mlčenlivost o údajích, zejména je nesmí zveřejňovat, šířit, či předávat dalším osobám mimo osoby v zaměstnaneckém poměru nebo jiným oprávněným osobám (například na základě plnění smlouvy). eHUB zajistí, aby také jeho zaměstnanci a jiné oprávněné osoby dodržovali závazek mlčenlivosti. Tato povinnost eHUB trvá i po skončení naší spolupráce.
- eHUB vám poskytne možnost přiměřeného auditu pro doložení toho, že splňuje svoje povinnosti týkající se zpracování. V takovém případě je potřeba dohodnout termín auditu ne méně 30 dnů předem, audit nesmí zasahovat do provozu eHUB a náklady, které jsou s auditem spojené, hradí partner.
- eHUB je dále povinen zachovávat mlčenlivost o bezpečnostních opatřeních přijatých k zabezpečení ochrany osobních údajů, a to i po skončení naší spolupráce.
- Partner se zavazuje zpracovávat osobní údaje v souladu s příslušnými právními předpisy, zejména s GDPR, za což nese odpovědnost.