Report z teambuildingu

Náš letošní letní teambuilding připadl na poslední týden v červenci. Základní představa byla vypadnout z města a netrpět vedra v kanceláři, zároveň jsme ve světle realizovaného spojení s Affiliate Agency Network nemohli na celý týden opustit naše stroje.

Adam Hájek
07.08.2019
blog picture
Kouzelná Samota

Náš letošní letní teambuilding připadl na poslední týden v červenci. Základní představa byla vypadnout z města a netrpět vedra v kanceláři, zároveň jsme ve světle realizovaného spojení s Affiliate Agency Network nemohli na celý týden opustit naše stroje. Výsledná volba padla na nově zrekonstruovaný statek zvaný Kouzelná Samota ve středních Čechách. Mylně bylo očekáváno pracovní nasazení ve stylu jižních národů (přestože počasí nám takové prostředí skutečně přichystalo), i za tento týden se odvedl velký kus práce.

Jedním z cílů teambuildingu byl první meeting s novými posilami v eHUBu. Nové kolegy jsme chtěli se všemi seznámit a rychle zapracovat do kolektivu, což se určitě povedlo. Prvního jsme již představili, je jím Lukáš Jabůrek, který několik let působil ve velkém cashbacku, nyní na pozici affiliate managera posílí team ve správě vybraných affiliate programů, zároveň se bude více podílet na dalším rozvoji sítě. Druhou posilu vám představíme na začátku září.

eHUB.cz

Návštěv bylo za celý týden více, navštívil nás mj. Milan Pichlík z Affiliate Agency Network, se kterým se dolaďovaly detaily našeho spojení. Z řád zástupců inzerentů nechyběl Jirka Nový ze Suri a ze spřátelené agentury CZECH PROMOTION POP! dorazil Jakub Hořák a Adam Hazucha.

Jak již určitě víte a jak již bylo na různých frontách zmíněno, spojili jsme síly s Affiliate Agency Network. Zejména po technické stránce se jednalo o ne vždy jednoduchý proces (o tom ale více napíše Ondra ve svém připravovaném článku), jehož finalizace probíhala právě i ve dnech našeho teambuildingu. IT kolegové přes veškeré lákavé aktivity mákli na tom, aby přechod AAN z AffilBoxu k eHUBu byl opravdu bezproblémový, za to jim patří velký dík!

Zachyceni při práci

Jen o tom ale tento týden nebyl. Kam že jsme to teda zavítali?

Výběr lokace podléhal několika požadavkům. Hledali jsme místo, kde zvládneme všichni pohodlně a bezproblémově pracovat, kde zároveň bude prostor na nejrůznější aktivity a… kde bude bazén :). Jak jsme již uvedli, volba padla na Kouzelnou Samotu u Vrchotových Janovic na Benešovsku. Nově zrekonstruovaný a moderně vybavený bývalý statek uprostřed ničeho. Z výběru jsme byli nadšeni, splnil všechna naše přání. Základ tvoří dvě oddělené části, jedna pro spaní (s kapacitou pro 14 lidí) poskytující každému dostatek soukromí, druhá pro vše ostatní od vaření, přes práci až po indoorové volnočasové aktivity. Venku pak příjemné sezení ve stínu stromu a již zmiňovaný bazén. I když jsme vždy měli na výběr z mnoha možností, co dělat, relax u bazénu často zvítězil.

Jednou z aktivit v rámci teambuildingu byla denní služba vždy jedné dvojice, která měla za úkol zajistit snídani a oběd. V rámci denního programu byl pracovní režim v jednom bloku mezi snídaní a obědem, následovala poobědová siesta a poté druhý blok do večeře, což se osvědčilo jako vyvážená kombinace.

Vaření ve dvojicích

Pár cyklistů během týdne několik výletů podniklo, Martin ostatní školil ve freestyle kayakingu, navštívili jsme Retroautomuzeum v sousedních Strnadicích a někteří vyzkoušeli alternativu k bazénu v podobě návštěvy nedalekého zaplaveného lomu.

Celkově si koncept PVP (práce v přírodě, analogie školy v přírodě) pochvalujeme a už teď plánujeme jej opakovat. Krátkodobé teambuildingové akce (bez práce) jsou taky fajn, ale neumožňují takovou variabilitu co se programu týče. Tady si každý mohl dělat do určité míry, co chce, a když zrovna neměl náladu, mohl zasednout třeba k práci. :) Abychom to zároveň s prací nepřeháněli, měli jsme permanentně naražený sud piva – za ten týden jsme jich vypili celkem pět. Těšíme se na příště!

Adam Hájek
Affiliate manager

Další články

blog picture
03.04.2024 Rubrika
Affiliate není jen o e-commerce! Jaké další segmenty skvěle fungují?
Rozhodli jsme se vám přiblížit téma, které bychom mohli stručně nazvat jako „affil mimo ecommerce“. O co jde, jací partneři toto propagují a kdy dává smysl affil využít? Přečtěte si v našem článku.
blog picture
02.04.2024 Rubrika
Reálná zkušenost CSS partnera v affiliate síti
Po úvodním teoretickém článku k CSS jsme ve spolupráci s Kristýnou Gröbnerovou ze Srovname.cz připravili case study zaměřenou na CSS v affiliate z pohledu partnera. Jak hodnotí spolupráci a jaké byly výsledky? Přečtěte si.
blog picture
02.04.2024 Rubrika
Jak se daří nám a Partnerům – aneb pár čísel za březen
Přehled dat za březen 2024. Zajímá vás jaká je nejvyšší provize, affiliate programy s největším růstem nebo kolik si vydělali nejlepší partneři?

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.