API formuláře - zapomeňte na iframe!

Spustili jsme nové leadgen kampaně, kde jako hlavní propagační nástroj nabízíme partnerům API formuláře. Co to je, proč by vás to mělo zajímat a jak to využít?

Ondřej
21.05.2017
blog picture

Spustili jsme nové leadgen kampaně, kde jako hlavní propagační nástroj nabízíme partnerům API formuláře. Co to je, proč by vás to mělo zajímat a jak to využít?

Většina leadgen kampaní na czaffil trhu nabízí partnerům reklamní prvky vedoucí na odladěnou LP nebo iframe formuláře. Top partneři dostanou token k API a mohou si tak připravit vlastní formuláře a mít pod kontrolou celou konverzní cestu. Ale střední a malí partneři jsou jednak v těžší vyjednávací pozici vůči inzerentům a druhak mnohdy ani s API neumí pracovat, resp. nemají zkušenosti s programátory, kteří by jim API klienta s minimálním rozpočtem připravili. Musejí si tak vystačit s formuláři v iframe, které na dnešních rychlých a responzivních webech mnohdy působí spíše jako HTML odkaz na internetovou dobu 10 let zpátky.

Připravili jsme tedy API formuláře, které si může vygenerovat jakýkoliv partner v naší síti – i úplný nováček. Dostanete čistý kus HTML kódu, který si stačí vložit na váš web a můžete si jej dále přizpůsobit podle potřeby. Z vizuálního hlediska převezmou design zbytku (dobře napsaného) webu a hlavně se stanou jeho plnohodnotnou součástí, což poznáte především v souvislosti s responzivním designem. S tím, jak se zobrazí LP s iframe formulářem na mobilním zařízení, to nebudeme srovnávat. :)
Jak na to? Pod záložkou Reklamní prvky v našem systému naleznete nový odkaz, Generátor formulářů. Vyberete si konkrétní možnost z dostupných kampaní a zadejte vlastní Děkovací stránku, které se načte po úspěšném odeslání formuláře. Tato položka je povinná a můžete ji například využít i k umístění vlastních konverzních kódů (vlastní pokročilá analytika). Volitelné jsou další dva parametry Data1 a Data2, které slouží analogicky jako u generátoru odkazů rovněž k pokročilejší analytice/filtrování ve Statistikách.

Vygenerovaný HTML kód si vložíte na web a dle vlastní zkušenosti jej můžete dále upravovat. V dalších příspěvcích pro vás připravíme návody a tipy, co vše lze s API formuláři dělat.

Ondřej Hájek
Co-Founder

Další články

blog picture
24.06.2025 Rubrika
Jak podpořit affiliate program v mimosezóně?
Máte affiliate program pro svůj e-shop nebo službu a máte v období mimo hlavní sezónu méně objednávek? Tento článek pro vás shrne, co můžete dělat, aby i v takové době mohl být affiliate pro váš business přínosným zdrojem objednávek.
blog picture
24.06.2025 Rubrika
Jak má influencer oslovit značku a kolik si říct za spolupráci?
Chtěli byste vstoupit do mocného světa influencer marketingu? Nečekejte, až si vás nějaká značka sama najde – oslovte ji sami! Aktivní přístup je dnes nejen běžný, ale i vítaný.
blog picture
26.05.2025 Rubrika
Vliv Google update na partnery
Google pravidelně aktualizuje své algoritmy a tyto změny mohou affiliate projekty rychle poslat ke dnu – nebo naopak katapultovat vzhůru. V článku se dozvíte, jak updaty fungují, proč jsou tak zásadní pro organickou návštěvnost a jak na ně reagovat.

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.