Jak co nejlépe propagovat svou službu affiliate partnerům?

V článků se pokusím přiblížit způsoby a možnosti komunikace inzerentů směrem k partnerům. Je na vás, který ze způsobů si vyberete. Je důležité si uvědomit, že bez pravidelné komunikace budete těžko dosahovat očekávaných výsledků.

Martin Bětík
19.09.2019
blog picture

Jaké informace a data poskytovat

Představuji přehled návrhů, které můžete v praxi využít.

  • Aktuální akce či výprodej – doporučujeme vždy uvést do kdy akce platí a ideálně i LP
  • Slevový kupón – znění kupónu, výše slevy, doba platnosti, případně další omezení
  • Nová kolekce či nová kategorie na webu
  • Nová kolekce brandových či sezónních bannerů
  • Nově připravený či vylepšený XML feed – zde doporučujeme držet se specifikací, zobrazovat fotografie v dostatečné kvalitě a minimálně ve fashion segmentu se zaměřit také na velikosti (ve feedu PARAM_NAME - dostupné velikosti VAL S, M, L, XL)
  • Nově otevřená kamenná prodejna či výdejní místo apod.

Berte, prosím, přehled jako inspiraci. Rádi vám vhodné informace pro váš segment doporučíme individuálně.

Jakou formou partnerům informace a novinky předáváme?

  • Systémová zpráva – jde o notifikaci v naší administraci
  • Kupóny a akce jsou zároveň při vložení systémové zprávy automatizovaně doplněny do feedu novinek – někteří partneři informace z feedu přebírají a rovnou akce propagují na svých webech bez ručního zásahu
  • E-mail zapojeným partnerům, často kombinujeme s e-mailem na skupinu partnerů
  • FB skupina pro aktivní partnery – každý den jeden až dva příspěvky
  • E-mail na všechny partnery – jednou měsíčně formou newsletteru

Co partnery zajímá?

Kromě výše provize výkonné partnery zajímá zejména konverzní poměr vašeho webu. Často i přepočítaný na částku vydělanou za jeden proklik. Jde o jednoduchou metriku, díky které pak partneři mohou porovnat, zda se jim vůbec vyplatí váš affiliate program nasadit či nikoliv.

Dále je zajímají detailní podmínky programu. Ty si můžete zkontrolovat v naší administraci, stačí v menu vybrat záložku Kampaně a následně Podmínky kampaně. Totožné podmínky vidí samozřejmě i partneři ve svém rozhraní a také jsou k dispozici veřejně v našem Katalogu programů.

Jaká data se chystáme publisherům předávat?

Díky možnostem nového trackingu budeme také partnery informovat, jakou verzi či akurátnost má konkrétní inzerent nasazenou. Proto doporučujeme s implementací nového trackingu neváhat a i touto cestou partnerům ukázat, že o spolupráci stojíte. Co udělat pro to, aby se k vám nová verze trackingu dostala? Jednoduše kontaktujte vašeho affiliate managera, se kterým celý proces dle vašich potřeb realizujete.

Martin Bětík
Senior Affiliate Manager

Další články

blog picture
22.08.2025 Rubrika
Jak recyklovat obsah na Instagramu a TikToku?
Unavuje vás neustále přemýšlet nad tím, co nového natočit? Objevte společně s námi kouzlo recyklace obsahu a naučte se vytvořit z jedné myšlenky několik dalších plnohodnotných příspěvků!
blog picture
20.08.2025 Rubrika
7 nejčastějších chyb, které snižují dosah na Instagramu
Chcete lépe porozumět algoritmu Instagramu a stát se úspěšným influencerem? Poradíme vám, jak zvýšit dosah, engagement rate a další důležité metriky.
blog picture
18.08.2025 Rubrika
Instagram Reels vs. Instagram Stories. Co je lepší?
Přemýšlíte, zda se pro maximalizaci dosahu zaměřit spíše na Instagram Reels, nebo na Instagram Stories? Prozradíme vám jejich výhody i nevýhody.

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.