API formuláře - zapomeňte na iframe!

Spustili jsme nové leadgen kampaně, kde jako hlavní propagační nástroj nabízíme partnerům API formuláře. Co to je, proč by vás to mělo zajímat a jak to využít?

Ondřej
21.05.2017
blog picture

Spustili jsme nové leadgen kampaně, kde jako hlavní propagační nástroj nabízíme partnerům API formuláře. Co to je, proč by vás to mělo zajímat a jak to využít?

Většina leadgen kampaní na czaffil trhu nabízí partnerům reklamní prvky vedoucí na odladěnou LP nebo iframe formuláře. Top partneři dostanou token k API a mohou si tak připravit vlastní formuláře a mít pod kontrolou celou konverzní cestu. Ale střední a malí partneři jsou jednak v těžší vyjednávací pozici vůči inzerentům a druhak mnohdy ani s API neumí pracovat, resp. nemají zkušenosti s programátory, kteří by jim API klienta s minimálním rozpočtem připravili. Musejí si tak vystačit s formuláři v iframe, které na dnešních rychlých a responzivních webech mnohdy působí spíše jako HTML odkaz na internetovou dobu 10 let zpátky.

Připravili jsme tedy API formuláře, které si může vygenerovat jakýkoliv partner v naší síti – i úplný nováček. Dostanete čistý kus HTML kódu, který si stačí vložit na váš web a můžete si jej dále přizpůsobit podle potřeby. Z vizuálního hlediska převezmou design zbytku (dobře napsaného) webu a hlavně se stanou jeho plnohodnotnou součástí, což poznáte především v souvislosti s responzivním designem. S tím, jak se zobrazí LP s iframe formulářem na mobilním zařízení, to nebudeme srovnávat. :)
Jak na to? Pod záložkou Reklamní prvky v našem systému naleznete nový odkaz, Generátor formulářů. Vyberete si konkrétní možnost z dostupných kampaní a zadejte vlastní Děkovací stránku, které se načte po úspěšném odeslání formuláře. Tato položka je povinná a můžete ji například využít i k umístění vlastních konverzních kódů (vlastní pokročilá analytika). Volitelné jsou další dva parametry Data1 a Data2, které slouží analogicky jako u generátoru odkazů rovněž k pokročilejší analytice/filtrování ve Statistikách.

Vygenerovaný HTML kód si vložíte na web a dle vlastní zkušenosti jej můžete dále upravovat. V dalších příspěvcích pro vás připravíme návody a tipy, co vše lze s API formuláři dělat.

Ondřej Hájek
Co-Founder

Další články

blog picture
22.08.2025 Rubrika
Jak recyklovat obsah na Instagramu a TikToku?
Unavuje vás neustále přemýšlet nad tím, co nového natočit? Objevte společně s námi kouzlo recyklace obsahu a naučte se vytvořit z jedné myšlenky několik dalších plnohodnotných příspěvků!
blog picture
20.08.2025 Rubrika
7 nejčastějších chyb, které snižují dosah na Instagramu
Chcete lépe porozumět algoritmu Instagramu a stát se úspěšným influencerem? Poradíme vám, jak zvýšit dosah, engagement rate a další důležité metriky.
blog picture
18.08.2025 Rubrika
Instagram Reels vs. Instagram Stories. Co je lepší?
Přemýšlíte, zda se pro maximalizaci dosahu zaměřit spíše na Instagram Reels, nebo na Instagram Stories? Prozradíme vám jejich výhody i nevýhody.

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.