eToro.com

eToro je obchodní a investiční platforma, která vám umožňuje rozvíjet vaše znalosti i majetek v rámci globální komunity. Společnost eToro byla založena v roce 2007 s vizí světa, kde může každý jednoduše a transparentně obchodovat a investovat.

Provize
0,00 - 3 800,00Kč
Atribuční okno
60 dní
Kategorie
Finance, pojištění a služby
Trh
cz, sk

Provize

Provize
0,00 - 3 800,00Kč
Defaultní provizní skupina
  • PPA Otevřený účet: 3 800,00 Kč
  • PPL Registrace: 0,00 Kč

Provize je schválena v případě, že klient začne obchodovat na eToro a zároveň otevře svoji první pozici. V případě, že je registrovaný uživatel z jiných zemí než CZ/SK, může dojít k úpravě provize před schválením.

O programu

Průměrná hodnota objednávky
N/A Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
N/A Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
1 381,82 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
35,71% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
3,85% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Server postback Trakování realizované mimo prohlížeč, často označované za S2S (server-to-server), protože salestracking komunikace probíhá přímo mezi serverem inzerenta a tím naším. Po technické stránce je tato metoda obdobně přesná a odolná vůči různým blokátorů, jako u Pokročilého trakování.
Doménové trackování
Ne U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
Datum spuštění
04.04.2024

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Tvorba vlastního obsahu a použití loga inzerenta
Pokud partneři tvoří vlastní obsah pro propagaci inzerenta, mohou tento obsah publikovat pouze s předchozím souhlasem inzerenta nebo sítě.
Zákaz přímého přesměrování domény
Partner nesmí uživatele přesměrovat přímo na doménu inzerenta, a to ani skrze přímé přesměrování přes jeden či více vložených webů.
Zákaz použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Zákaz využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
Jiné
Specifické omezení dle přání inzerenta.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Kristina Krátká
Affiliate manager

Podobné programy

Roier.cz
Finance, pojištění a služby
Provize
PPL Registrace 100,00 Kč, PPA 900,00 Kč, 300,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
ZaVodou.cz
Finance, pojištění a služby
Provize
PPL Registrace 0,00 Kč, PPA Uzavřená smlouva 1 000,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Bezrealitky.cz
Finance, pojištění a služby
Provize
PPA 145,00 - 740,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Raiffeisenbank.cz Půjčka
Finance, pojištění a služby
Provize
PPS 2,00 %
Atribuční okno
1 den
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPL Registrace 100,00 Kč, PPA 900,00 Kč, 300,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPL Registrace 0,00 Kč, PPA Uzavřená smlouva 1 000,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPA 145,00 - 740,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 2,00 %
Atribuční okno
1 den
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít