eToro.com

eToro je obchodní a investiční platforma, která vám umožňuje rozvíjet vaše znalosti i majetek v rámci globální komunity. Společnost eToro byla založena v roce 2007 s vizí světa, kde může každý jednoduše a transparentně obchodovat a investovat.

Provize
0,00 - 3 800,00Kč
Atribuční okno
60 dní
Kategorie
Finance a pojištění
Trh
cz, sk

Provize

Provize
0,00 - 3 800,00Kč

O programu

Průměrná hodnota objednávky
N/A Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
N/A Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
188,29 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
76,92% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
19,98% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Server Postback Trakovanie realizované mimo prehliadača, často označované za S2S (server-to-server), pretože salestracking komunikácia prebieha priamo medzi serverom inzerenta a tým naším. Po technickej stránke je táto metóda obdobne presná a odolná voči rôznym blokátorom, ako u Pokročilého trakovania.
Doménové trackování
Nie Pri programoch, ktoré majú dostupné Doménové trackovanie, dokážeme domerať aj objednávky z kliknutia, ktorý nešiel cez štandardný affiliate odkaz (taký, aký bežne vygenerujete z našej administrácie). Partner musí mať v profile registrované domény svojich webov a pokiaľ je zaznamenaná odkazujúca URL z takej domény, považujeme to za affiliate kliknutie aj keď neobsahuje štandardne nutné trakovacie parametre, nejedná sa však o plnohodnotnú alternatívu trakovania (rovnako presnú), skôr o doplnkovú možnosť trakovať aj scenáre, kedy sa požaduje.
Datum spuštění
04.04.2024

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Tvorba vlastního obsahu a použití loga inzerenta
Pokud partneři tvoří vlastní obsah pro propagaci inzerenta, mohou tento obsah publikovat pouze s předchozím souhlasem inzerenta nebo sítě.
Zákaz přímého přesměrování domény
Partner nesmí uživatele přesměrovat přímo na doménu inzerenta, a to ani skrze přímé přesměrování přes jeden či více vložených webů.
Zákaz použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Zákaz využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
Jiné
Specifické omezení dle přání inzerenta.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Kristina Krátká
Affiliate manager

Podobné programy

PortuGallery.cz
Finance a pojištění
Provize
PPL 200,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Nebudbyval.cz
Finance a pojištění
Provize
PPL 350,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Portu.cz
Finance a pojištění
Provize
PPL Odeslání registračního formuláře 150,00 Kč, PPA Uzavření smlouvy 400,00 Kč
PPL 0 Kč / PPA 400 Kč: PPL Odeslání registračního formuláře 0,00 Kč, PPA Uzavření smlouvy 400,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Portu.sk
Finance a pojištění
Provize
PPL Odeslání registračního formuláře 150,00 Kč, PPA Uzavření smlouvy 400,00 Kč
PPL 0 Kč / PPA 400 Kč: PPL Odeslání registračního formuláře 0,00 Kč, PPA Uzavření smlouvy 400,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Provize
PPL 200,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPL 350,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPL Odeslání registračního formuláře 150,00 Kč, PPA Uzavření smlouvy 400,00 Kč
PPL 0 Kč / PPA 400 Kč: PPL Odeslání registračního formuláře 0,00 Kč, PPA Uzavření smlouvy 400,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPL Odeslání registračního formuláře 150,00 Kč, PPA Uzavření smlouvy 400,00 Kč
PPL 0 Kč / PPA 400 Kč: PPL Odeslání registračního formuláře 0,00 Kč, PPA Uzavření smlouvy 400,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít