Nová podoba emailové komunikace v eHUBu

V posledních měsících se toho v eHUBu mění opravdu hodně a jednou z důležitých věcí je i emailing. Na čem jsme zapracovali? Co se změnilo? Je toho opravdu hodně, tak pojďme na to!

Milan Pichlík
01.04.2020
blog picture
Nová podoba emailové komunikace v eHUBu

V posledních měsících se toho v eHUBu mění opravdu hodně a jednou z důležitých věcí je i emailing.

Na čem jsme zapracovali?

Co se změnilo?

Je toho opravdu hodně, tak pojďme na to!

Registrační workflow

Po registraci nového Publishera k nám do sítě posíláme sekvenci emailů, které mu pomáhají s orientací v našem systému a zároveň nastartovat jeho propagaci.

Konkrétně se jedná o emaily:

  1. Seznámení s administrací – Programy, statistiky, mechanizmus vyplácení provizí a důležité kontakty, na koho se obrátit v případě problémů nebo žádosti o radu.
  2. Průvodce propagačními materiály – Generování affiliate odkazů, práce s bannery, XML feedy, slevovými kódy atd.
  3. Pořádná nálož know-how – obrovský seznam vzdělávacích článků, videí, podcastů a mnoho dalšího.
  4. Speciální motivační email.

Emaily se posílají s dvoudenními odstupy od registrace. Průměrný open-rate je skvělých 52,4%. Dále máme na tyto úvodní sekvence emailů máme pozitivní zpětnou vazbu. Jako třeba:

Máme pozitivní zpětnou vazbu od @affilmanag (TW).

Nicméně stále je ještě na čem pracovat, aby v nich bylo opravdu to důležité, co většina našich Publisherů potřebuje.

3 newslettery měsíčně

Na naše registrované Publishery posíláme celkem 3 newslettery měsíčně, které jsou rozložené do celého měsíce. Tyto emaily jsou rozdělené do témat:

  1. Zajímavé akce / slevy našich inzerentů pro aktuální měsíc.
  2. Soupis nejlepších článků za předchozí měsíc z oblasti affiliate a internetového marketingu, na které jsme narazili.
  3. Zajímavá čísla z naší affiliate sítě za uplynulý měsíc – nejvíce rostoucí affiliate programy, nejvyšší dosažená provize, nejvyšší výplata, data o procentuálním meziročním růstu konverzí a další.

Cílem je edukovat naše affiliate partnery. Zároveň jim ukázat, co je u nás nového a co funguje.

Do budoucna bude náš newsletter obsahovat informace o nových funkcích naší platformy a návody, jak s nimi pracovat. Na letošní rok toho máme v plánu opravdu hodně.

Většinu těchto informací vydáváme i formou článků na našem blogu.

Notifikační emaily

Nově si u nás můžete zapnout i nejrůznější notifikační emaily. Typicky se jedná o:

  • Email o nové transakci
  • Email s agregovanými výsledky za uplynulý týden
  • Email s agregovanými výsledky za uplynulý měsíc

Jak vidíte na obrázku níže, tak si tyto preference můžete upravit přímo ve svém profilu v administraci.

Záložka

Pro všechny již registrované Publishery jsou tyto notifikace defaultně vypnuté.

Dále si můžete nově nastavit, jaké druhy newsletterů od nás chcete dostávat. Pokud vás například nezajímají akce / slevy našich inzerentů, tak si to jednoduše odškrtnete v administraci a takový email vám již nepřijde.

Osobitější komunikace

Obecně se snažíme naší komunikaci dělat co nejvíce osobitou, aby bylo vidět, že na druhém konci je člověk a ne stroj. Nejsme jen podpora pro partnery, ale aktivně je oslovuje sami. Dáváme jim tipy, jak jejich propagaci zlepšit, nebo je třeba upozorňujeme na chyby na jich webech.

Pouze obecné systémové emaily u nás nyní chodí z adresy [email protected]. Jinak se snažíme veškerou komunikaci maximálně personalizovat a u emailů je jako odesílatel vždy uvedený konkrétní člověk, na kterého se můžete obrátit.

To se týká typicky emailů se schválením do programu, ukončení programu, změny podmínek propagace, informace o případném porušení podmínek propagace atd.

Věřím, že tyto změny uvítáte pozitivně a budeme si zase o něco blíž. :-)

Ať se daří!

Milan Pichlík
Co-Owner

Další články

blog picture
15.09.2025 Rubrika
Jaká jsou rizika umělé inteligence a proč nepožívat AI?
Zjistěte, jak využívat AI efektivně a na co si dát pozor. Přinášíme přehled hlavních rizik a limitů umělé inteligence pro tvůrce obsahu.
blog picture
12.09.2025 Rubrika
Jak efektivně využívat AI generátory obrázků?
Potřebujete banner na sítě, produktovou fotku pro e-shop nebo ilustraci pro blog? Ukážeme vám, jak je snadno vytvořit pomocí AI generátorů vizuálů
blog picture
10.09.2025 Rubrika
Jak připravit vlastní prompt pro generování textu pomocí AI
Chcete zjistit, jak napsat dobrý prompt pro AI? Odhalíme vám základní principy prompt engineeringu, které vám ušetří čas i energii.

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.