Jak sestavit odkaz

Úspěšně jste se přihlásili do našeho systému, ale nevíte, jak sestavit provizní odkazy, které byste mohli použít k propagaci kampaní? Zde Vám poradíme jak na to.

Ondřej
27.04.2016
blog picture

Tento návod je pro Vás, pokud jste se již úspěšně zaregistrovali do naší affiliate sítě eHUB.cz a chcete začít vydělávat, ale nevíte, jak sestavit provizní odkaz.

Nejjednodušší bude, když si mezi bannery Vámi vybrané kampaně najdete Defaultní odkaz a s tím budete pracovat. Již ten můžete použít k vlastní propagaci, pokud však chcete například odkazovat na konkrétní adresu, budete ji muset doplnit podle následujícího návodu.

Jaké parametry odkaz obsahuje?

ID Publishera (a_aid) = ID Publishera, naleznete ho v pravém horním rohu (v závorce vedle vašeho emailu)
ID reklamního prvku (a_bid) = Kód reklamního prvku z kampaně, na kterou odkazujete
Desturl = Cílová adresa, na kterou odkazujete

Konkrétní příklad:

ID Publishera = demo
ID reklamního prvku např. Nakupvakci.cz = 0000539B
Desturl = http://www.nakupvakci.cz/cs/dovolena-a-lyzovani-na-lipne-s-polopenzi/

Affiliate odkaz bude vypadat následovně:

http://ehub.cz/system/scripts/click.php?a_aid=demo&a_bid=0000539B&desturl=http://www.nakupvakci.cz/cs/dovolena-a-lyzovani-na-lipne-s-polopenzi/

Ondřej Hájek
Founder

Další články

blog picture
03.09.2024 Rubrika
Jak se daří nám a Partnerům – aneb pár čísel za srpen
Přehled dat za srpen 2024. Zajímá vás jaké je nejvyšší provize, affiliate programy s největším růstem nebo kolik si vydělali nejlepší partneři?
blog picture
26.08.2024 Rubrika
Přehled vzdělávacích článků za srpen 2024
Tipy na zajímavé zdroje informací za měsíc srpen
blog picture
12.08.2024 Rubrika
Affiliate marketing a Instagram - jak na úspěšnou propagaci?
Instagram je sociální sítí, kterou lze nejefektivněji využít pro affiliate propagaci. V tomto článku se dozvíte pár tipů, jak na to.

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.