Jak sestavit odkaz

Tento návod je pro Vás, pokud jste se již úspěšně zaregistrovali do naší affiliate sítě eHUB.cz a chcete začít vydělávat, ale nevíte, jak sestavit provizní odkaz.

Nejjednodušší bude, když si mezi bannery Vámi vybrané kampaně najdete Defaultní odkaz a s tím budete pracovat. Již ten můžete použít k vlastní propagaci, pokud však chcete například odkazovat na konkrétní adresu, budete ji muset doplnit podle následujícího návodu.

Jaké parametry odkaz obsahuje?

ID Publishera (a_aid) = ID Publishera, naleznete ho v pravém horním rohu (v závorce vedle vašeho emailu)
ID reklamního prvku (a_bid) = Kód reklamního prvku z kampaně, na kterou odkazujete
Desturl = Cílová adresa, na kterou odkazujete

Konkrétní příklad:

ID Publishera = demo
ID reklamního prvku např. Nakupvakci.cz = 0000539B
Desturl = http://www.nakupvakci.cz/cs/dovolena-a-lyzovani-na-lipne-s-polopenzi/

Affiliate odkaz bude vypadat následovně:

http://ehub.cz/system/scripts/click.php?a_aid=demo&a_bid=0000539B&desturl=http://www.nakupvakci.cz/cs/dovolena-a-lyzovani-na-lipne-s-polopenzi/

Autor článku

Ondřej Hájek

Ondřej Hájek

Team leader
hajek@ehub.cz

Další články

Black Friday 2020

Jeden z největších předvánočních nákupních svátků - BLACK FRIDAY - se blíží a inzerenti si připravili mnoho zajímavých akcí

Continue reading

Jak se daří nám a Publisherům – aneb pár čísel za říjen

Přehled dat za říjen 2020. Zajímá vás jaké je nejvyšší provize, affiliate programy s největším růstem a kolik si vydělali nejlepší partneři?

Continue reading

Přehled vzdělávacích článků za září - říjen 2020

Další várka článků, podcastů a videí, které jsme vybrali v průběhu září a října a které vám, doufáme pomohou ve vašem affiliate snažení.

Continue reading

Komentáře