Školení affiliate marketingu

Jak rozjet úspěšnou provizní kampaň?

Celodenní školení, kde se naučíte, jak na efektivní provizní spolupráci z pohledu značky.

Chci se přihlásit

Pro koho je školení určeno?

Školení je určeno především pro vás, kteří:

  • máte zájem získávat nové zákazníky pro svůj produkt či službu
  • zatím pouze zvažujete spuštění provizního programu a jeho přínosy
  • už máte provizní program, ale nejste spokojeni s jeho výsledky
  • jste se svou situací spokojeni, ale uvítáte možnost každého zlepšení a růstu výsledků
  • o provizním programu vůbec neuvažujete, ale chcete zjistit, jestli tím neděláte chybu

Obsah školení

1/6 Úvod do provizního programu

  • Jak technicky provizní kampaň funguje?
  • Jaké jsou rozdíly mezi kampaní v affiliate síti a v samostatném programu na vlastním či pronajatém softwaru?
  • Jaké jsou výhody a nevýhody jednotlivých řešení?

2/6 Marketingové a technické nastavení úspěšné kampaně

  • Co si připravit a jak postavit kampaň, která naláká nejen výší provize?
  • Kdy zvolit affiliate síť, kdy vlastní provoz kampaně a na čem ho postavit?
  • Jaké propagační prvky fungují u jakých typů kampaní?
  • Jak nastavit provizní podmínky?
  • Jaké nastavit podmínky pro práci s brandem?
  • Jak se postavit k otázkám přístupu ke kontaktům a doménovému trafficu?
  • Poskytovat možnost subaffil provize?

3/6 Affiliate manager

  • Kde sehnat affiliate managera, když v ČR skoro žádní nejsou?
  • Jaké nastavit pro affiliate managera podmínky?

4/6 Affiláci a kde je sehnat

  • Jak shánět affiliate partnery a motivovat je ke spolupráci? (Proč jen dát o sobě vědět nestačí? Proč se zajímat o jejich zákazníky a čtenáře?)
  • Jaké jsou typy affiliate partnerů a rozdíly ve způsobu jejich propagace?
  • Co si pro jednotlivé segmenty partnerů připravit zvlášť?

5/6 Propagace affiliate programu

  • Jak na obsahový marketing a PR affiliate programu?
  • Jak nastavovat bonusy a nárazové akce?

6/6 Analytika a vyhodnocování

  • Jak měřit a vyhodnocovat úspěšnost affiliate kampaně a vynaloženého úsilí?

BONUS

  • Praktické příklady, ukázky, statistiky a zkušenosti provozovatelů.
  • Jakých chyb se vyvarovat?

Prostor pro vaše dotazy či řešení problémů

Kdo vás bude školit?

Ondřej Hájek

Ondřej Hájek se affiliate marketingu věnuje od roku 2006 a od roku 2010 provozuje českou affiliate síť eHUB. Za tu dobu získal obrovské množství zkušeností s řešením specifických problémů affiliate marketingu v ČR, ale zároveň stále sleduje zahraniční scénu jako zdroj inspirace. V současném týmu se zabývá především technickou stránkou věci a analýzou výsledků a dat z jednotlivých kampaní.

Martin Bětík

Martin byl původně publisher, poté affil manager ve třech sítí. Má unikátní přehled o trhu a více než 8 let zkušeností s affiliate marketingem. Aktuálně pracuje jako affiliate manager sítě eHUB.

Michal Majgot

Michal se věnuje affiliate marketingu od roku 2012. Spoluzakládal a řídil 2 z největších affiliate sítí v zemi. Jako publisher dosáhl statisícových výdělků ve 3 různých segmentech. O affiliate marketingu napsal jednu z prvních knížek. V součastnosti má v affiliate síti eHUB na starost lead-gen kampaně.

Jak bude školení probíhat?

  • Jde o celodenní školení v malé skupině.
  • Účastníkům doporučujeme mít vlastní počítač, či tablet pro přístup do administrace affilate programu a pro případné ukázky k praktickému vyzkoušení. Není podmínkou.
  • V ceně školení máte zajištěn oběd a občerstvení během přestávek.
  • Budeme rádi, pokud nám aktuální problémy či dotazy pošlete předem e-mailem.
  • V ceně je následná telefonní konzultace po školení.

Cena a nejbližší termín v Praze

  • 4.900 Kč bez DPH/osoba
  • Další termín plánujeme až se naplní kapacita minimálního počtu účastníků.
  • Minimum 5/maximum 10 osob

Mám zájem o školení