Daňové formuláře od Business.center.cz

Jak a proč propagovat sezónní daňové formuláře od Business.center.cz

Michal Majgot
31.01.2019
blog picture
daňové formuláře

Dnes vám přinášíme trochu netypickou, ale o to zajímavější kampaň. Jde o prodej daňových formulářů na portálu Business.center.cz, který provozuje Internet Info. Business.center.cz je výchozí stránkou pro většinu účetních i finančních poradců. Nabízí přehled zákonů i důležité vzory daňových dokumentů.

Proč propagovat daňové šablony?

Prodej těchto šablon generuje portálu zajímavá čísla. Formuláře na daňová přiznání tvoří drtivou většinu z prodejů šablon ve výši 1,6 milionu korun.

Vývoj hledanosti výrazů navíc naznačuje, že poptávka v roce 2019 bude významně silnější než v roce 2018.

Portál Business.center.cz

Jak propagovat?

Vysoká poptávka po daňových formulářích je pochopitelně pouze mezi lednem a březnem, kdy vrcholí. Jde tedy o velmi sezónní kampaň. Navrhujeme proto následující metody propagace:

Náhled šablony v Excelu

Free šablona v mailingu

K daňovému přiznání do základu 300 tisíc ročně lze použít šablonu zdarma. Současně součet všech zdanitelných příjmů za zdaňovací období nepřekročí 800 tisíc korun. Jakmile zákazníkovi vyjde v šabloně vyšší číslo, může se prokliknout na web a pořídit si placenou. Tento proklik můžeme po dohodě s vámi zaměnit za váš affiliate odkaz. Díky němu pak můžete posílat své databázi hodnotnou šablonu zdarma, která generuje zákazníky.

Stažení free šablony z webu je trackováno i v případě, že free šablonu se svým odkazem nebudete zasílat přímo. V newsletteru můžete tedy posílat návštěvníky na portál také běžným způsobem (po schválení).

Piggyback weby

Piggyback weby jsou úzce zaměřené weby, jejichž výroba stála minimum času, a které obvykle reagují na nějaký okamžitý nárazový trend. Když si s ním dáte větší práci, může být využíván každoročně a těžit z výkyvů hledanosti. Typické jsou různé vánoční mikroweby s koledami a recepty na cukroví, ale piggyback může být i Youtube video. Stejně lze reagovat na březnovou potřebu vyřešit daňové přiznání.

Finanční magazíny

V případě, že disponujete zavedenou authority site, například finančním magazínem, bude efektivnější vytvořit podstránku nebo článek. Na něj pak upozorníte své čtenáře na homepage a přes sociální kanály. Formuláře jsou čtenáři vnímány jako přidaná hodnota obsahových webů.

Parametry kampaně

Nabízíme provizi 25% z prodeje šablon. Bannery v systému se soustředí na dominantní formuláře na daňová přiznání, provize však získáte také z ostatníh šablon z portálu Business.center.cz. Doba platnosti cookies je 30 dní. Zakázáno je přímé přesměrování a mailing je potřeba zasílat ke schválení.

Podrobnosti najdete v detailu kampaně a přímo v administraci eHUB.

Michal Majgot
Affiliate manager

Další články

blog picture
03.04.2024 Rubrika
Affiliate není jen o e-commerce! Jaké další segmenty skvěle fungují?
Rozhodli jsme se vám přiblížit téma, které bychom mohli stručně nazvat jako „affil mimo ecommerce“. O co jde, jací partneři toto propagují a kdy dává smysl affil využít? Přečtěte si v našem článku.
blog picture
02.04.2024 Rubrika
Reálná zkušenost CSS partnera v affiliate síti
Po úvodním teoretickém článku k CSS jsme ve spolupráci s Kristýnou Gröbnerovou ze Srovname.cz připravili case study zaměřenou na CSS v affiliate z pohledu partnera. Jak hodnotí spolupráci a jaké byly výsledky? Přečtěte si.
blog picture
02.04.2024 Rubrika
Jak se daří nám a Partnerům – aneb pár čísel za březen
Přehled dat za březen 2024. Zajímá vás jaká je nejvyšší provize, affiliate programy s největším růstem nebo kolik si vydělali nejlepší partneři?

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.