Aktin.cz

Aktin je český e-shop a online magazín, který vznikl proto, aby bojoval s nesmysly na poli zdravého životního stylu. Pod svou značkou Vilgain® nabízí kromě vlastního oblečení produkty zdravé a sportovní výživy ve výjimečné kvalitě, přesto stále za dostupnou cenu. Jsou vhodné pro všechny, kteří dbají na své zdraví a chtějí se udržet ve skvělé kondici. V produktech používá pouze přírodní ingredience jasného původu pro maximální čistotu a autentickou chuť produktu. Striktně se vyhýbá umělým aromatům, sladidlům, rafinovaným tukům a dalším podřadným látkám, které lidskému tělu nepřináší žádný užitek. Mezi nejoblíbenější Vilgain® produkty patří super krémové ovesné vločky z Finska, prémiový syrovátkový protein z mléka krav krmených trávou a sladká ořechová másla z šetrně pražených ořechů.

Provize
0,00 - 16,00%
Atribuční okno
7 dní
Kategorie
Sport, Krása a zdraví, Potraviny a doplňky stravy
Trh
cz

Provize

Provize
0,00 - 16,00%
Defaultní provizní skupina
  • PPS Nový zákazník (Vilgain): 16,00 %
  • PPS Nový zákazník (ostatní značky): 0,00 %
  • PPS Stávající zákazník (Vilgain): 5,60 %
  • PPS Stávající zákazník (ostatní značky): 0,00 %

Provize je rozdělena na nového a vracejícího zákazníka, zároveň dle produktů (Vilgain a ostatní). Na produkty všech značek mimo Vilgain od nových i vracejících zákazníků je provize 0 %. Na nové zákazníky nakupující produkty Vilgain je provize 16 %, na stávající pak 5,6 %. Vlastní objednávky partnera jsou uznány pouze při domluvě předem.

O programu

Průměrná hodnota objednávky
1 310,94 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
6,08 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
79,00 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
93,73% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
5,45% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS. Z trakovacích metod realizovaných přímo v prohlížeči (včetně kontejnerů) se jedná o nejpřesnější a nerobustnější řešení, odolné vůči většině blokátorů.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
05.05.2023

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Zákaz využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
Zákaz CSS (Google Shopping, Bing Shopping apod.)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping, Bing Shopping a dalších, a to ani jako tzv. CSS partneři.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.

Podobné programy

Merinoshop.cz
Sport
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
EcoRevolution.cz
Krása a zdraví
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
14 dní
Trh
Česko
Detail programu
OnlineMedical.cz
Krása a zdraví
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
14 dní
Trh
Česko
Detail programu
Enervit.cz
Sport , Potraviny a doplňky stravy
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
15 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
14 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
14 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
15 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít