Aktin.cz

Aktin je český e-shop a online magazín, který vznikl proto, aby bojoval s nesmysly na poli zdravého životního stylu. Pod svou značkou Vilgain® nabízí kromě vlastního oblečení produkty zdravé a sportovní výživy ve výjimečné kvalitě, přesto stále za dostupnou cenu. Jsou vhodné pro všechny, kteří dbají na své zdraví a chtějí se udržet ve skvělé kondici. V produktech používá pouze přírodní ingredience jasného původu pro maximální čistotu a autentickou chuť produktu. Striktně se vyhýbá umělým aromatům, sladidlům, rafinovaným tukům a dalším podřadným látkám, které lidskému tělu nepřináší žádný užitek. Mezi nejoblíbenější Vilgain® produkty patří super krémové ovesné vločky z Finska, prémiový syrovátkový protein z mléka krav krmených trávou a sladká ořechová másla z šetrně pražených ořechů.

Commission
0,00 - 16,00%
Cookie
7 days
Categry
Sport, Beauty & Health, Groceries & Supplements
Market
cz

Commission

Commission
0,00 - 16,00%
Default Commission Group
  • PPS Nový zákazník (Vilgain): 16,00 %
  • PPS Nový zákazník (ostatní značky): 0,00 %
  • PPS Stávající zákazník (Vilgain): 5,60 %
  • PPS Stávající zákazník (ostatní značky): 0,00 %

Provize je rozdělena na nového a vracejícího zákazníka, zároveň dle produktů (Vilgain a ostatní). Na produkty všech značek mimo Vilgain od nových i vracejících zákazníků je provize 0 %. Na nové zákazníky nakupující produkty Vilgain je provize 16 %, na stávající pak 5,6 %. Vlastní objednávky partnera jsou uznány pouze při domluvě předem.

About program

Average order value
1 307,79 CZK Last 100 days
Average commission (%)
6,10 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Average commmission (CZK)
79,31 CZK Last 100 days
Approval
89,76% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Conversion rate
5,16% Number of all unrejected transactions to the number of all unique clicks, sample data for the last 100 days.
Tracking version
Advanced The most advanced version of tracking (real-time) that combines clicktracking via redirect and JS, and salestracking via pixel and JS. Of the tracking methods implemented directly in the browser (including containers), this is the most accurate and non-robust solution, resistant to most blockers.
Domain tracking
Yes For programs that have Domain Tracking available, we can also calculate orders from click-throughs that did not go through a standard affiliate link (the kind you would normally generate from our administration). The affiliate must have their site's domain registered in their profile, and if a referring URL from such a domain is recorded, we consider it an affiliate click-through even if it does not contain the standard tracking parameters. However, this is not a full-fledged alternative to tracking (equally accurate), but rather an additional option to track scenarios where the required parameters are lost in the browser or the link including the parameters cannot be placed on the site.
XML feed
Release date
05.05.2023

You can get more info about programs in administration: Sign in / Sign up

Propagation limits

No emailing without prior approval
Partners may not send out emailing without the prior consent of the advertiser or network, unless it is a regular emailing with a general offer of 3 or more advertisers or brands at the same time, which the users (recipients) have agreed to receive. Any form of spam is prohibited.
Misleading advertising
Partners may not use domain names or subdomains that contain the advertiser's brand in any form without the advertiser's consent. Partners must not prepare websites that include a web page or web pages designed in such a way that there is a risk of confusion with the advertiser's website. Partners must not set up social media profiles, pages or groups containing the advertiser's brand in their name without the advertiser's consent. Furthermore, they must not use fictitious and non-existent discount coupons or promotions or any other form of spam.
Ban on coupon sites
Partners may not promote the advertiser through their own coupon sites, even if the coupons and discounts section is part of another form of promotion. In this context, it is prohibited to communicate the discount coupons themselves in the promotion, unless otherwise agreed.
Ban on the use of the cashback instrument
Partners may promote the advertiser through their own cashback portals, but may not use the cashback instrument itself in the promotion, i.e. provide part of their commission from the promotion to the end user.
Ban on CSS (Google Shopping, Bing Shopping etc.)
Partners must not advertise in Google Shopping, Bing Shopping and other systems, even as CSS partners.
PPC on keywords (incl. brand) and direct arbitrage
Partners may not advertise on the advertiser's brand, any misspelled variations thereof, and other defined keywords in paid search results and on social media. And they may not use advertising in paid search results and on social media that will lead directly to the advertiser's website. If a partner wants to use PPC, they must direct traffic to their website.
Adam Hájek
Affiliate manager

Similar programs

Enervit.cz
Sport , Potraviny a doplňky stravy
Commission
PPS 10,00 %
Cookie
15 days
Market
Czechia
Program detail
HappySport.cz
Sport
Commission
PPS 10,00 %
Cookie
30 days
Market
Czechia
Program detail
Chytryjidelnicek.cz
Krása a zdraví
Commission
PPS 32,00 %
Cookie
30 days
Market
Czechia
Program detail
Drtaffi.cz
Krása a zdraví
Commission
PPS 4,00 %
Cookie
30 days
Market
Czechia
Program detail
Commission
PPS 10,00 %
Cookie
15 days
Market
Czechia
Commission
PPS 10,00 %
Cookie
30 days
Market
Czechia
Commission
PPS 32,00 %
Cookie
30 days
Market
Czechia
Commission
PPS 4,00 %
Cookie
30 days
Market
Czechia

Start earning money with eHUB

Just fill in the registration form and a new source of income is within your reach.

Begin