T-LED.cz

V T-LED se zabýváme výrobou a prodejem LED osvětlení pro všechny odvětví. V našem sortimentu naleznete LED pásky, zdroje, profily, produkty pro SMART domácnost a mnoho dalších LED svítidel. Naši odborníci na zákaznické podpoře Vám dokáží skvěle poradit s výběrem produktů a s dalšími technickými detaily. Můžete se také stavit na naší kamenné prodejně v Praze v Žitné ulici.

Provize
5,00 - 7,00%
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Dům a zahrada, Elektro a příslušenství
Trh
cz

Provize

Provize
5,00 - 7,00%
Defaultní provizní skupina
  • PPS Nový zákazník: 7,00 %
  • PPS Nový zákazník (registrovaný): 7,00 %
  • PPS Stávající zákazník: 5,00 %

V případě velkoobchodních objednávek nenáleží partnerům provize a tyto objednávky nebudou do systému zaznamenány.

O programu

Průměrná hodnota objednávky
1 687,31 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
5,92 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
100,50 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
100,00% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
9,98% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS. Z trakovacích metod realizovaných přímo v prohlížeči (včetně kontejnerů) se jedná o nejpřesnější a nerobustnější řešení, odolné vůči většině blokátorů.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
26.04.2024

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
PPC kompletní zákaz
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Kristina Janstová
Affiliate Manager

Podobné programy

Infratherm.cz
Dům a zahrada
Provize
PPS 11,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Kryteo.cz/.sk
Elektro a příslušenství
Provize
PPS 2,00 - 4,00 %
Kupónové portály: PPS 1,00 - 2,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Furnituro.cz
Dům a zahrada
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Atranet.cz
Dům a zahrada
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 11,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 2,00 - 4,00 %
Kupónové portály: PPS 1,00 - 2,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít