T-LED.cz

V T-LED se zabýváme výrobou a prodejem LED osvětlení pro všechny odvětví. V našem sortimentu naleznete LED pásky, zdroje, profily, produkty pro SMART domácnost a mnoho dalších LED svítidel. Naši odborníci na zákaznické podpoře Vám dokáží skvěle poradit s výběrem produktů a s dalšími technickými detaily. Můžete se také stavit na naší kamenné prodejně v Praze v Žitné ulici.

Provízia
5,00 - 7,00 %
Atribučné okno
30 dní
Kategória
Dům a zahrada, Elektro a příslušenství
Trh
cz

Provízia

Provízia
5,00 - 7,00 %
Default Commission Group
  • PPS Nový zákazník: 7,00 %
  • PPS Nový zákazník (registrovaný): 7,00 %
  • PPS Stávající zákazník: 5,00 %

V případě velkoobchodních objednávek nenáleží partnerům provize a tyto objednávky nebudou do systému zaznamenány.

O programe

Priemerná hodnota objednávky
1 365,59 Kč Vzorka dát za posledných 100 dní
Priemerná provízia (%)
5,78 % Pomer sumy všetkých nezamietnutých provízií (CZK) ku počtu všetkých unikátnych kliknutí, vzorka dát za posledných 100 dní
Priemerná provízia (CZK)
80,86 Kč Vzorka dát za posledných 100 dní
Schvaľovateľnosť
97,48 % Podiel schválených transakcií na celku (bez nevyriešených), vzorka dát 100 dní spätne od najmladšej schválenej provízie
Konverzný pomer
3,11 % Počet všetkých nezamietnutých transakcií ku počtu všetkých unikátnych kliknutí, vzorka dát za posledných 100 dní.
Verzia trackingu
Pokročilé Najpokročilejšia verzia trakovania (real-time), ktorá kombinuje clicktracking cez redirect a JS, a salestracking cez pixel a JS. Z trakovacích metód realizovaných priamo v prehliadači (vrátane kontajnerov) sa jedná o najpresnejšie a nerobustnejšie riešenie, odolné voči väčšine blokátorov.
Doménové trackovanie
Áno Pri programoch, ktoré majú dostupné Doménové trackovanie, dokážeme domerať aj objednávky z kliknutia, ktorý nešiel cez štandardný affiliate odkaz (taký, aký bežne vygenerujete z našej administrácie). Partner musí mať v profile registrované domény svojich webov a pokiaľ je zaznamenaná odkazujúca URL z takej domény, považujeme to za affiliate kliknutie aj keď neobsahuje štandardne nutné trakovacie parametre, nejedná sa však o plnohodnotnú alternatívu trakovania (rovnako presnú), skôr o doplnkovú možnosť trakovať aj scenáre, kedy sa požaduje.
XML feed
Dátum spustenia
26.04.2024

Viac informácií o programe nájdete v administrácii: Prihlásiť sa / Registrovať sa

Možnosti propagácie

Emailing bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
PPC (kompletně)
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
Propagace na kupónových webech
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Kristina Janstová
Affiliate Manager

Podobné programy

DEK.cz Dům a zahrada
Provízia
PPS 2,00 %
Atribučné okno
14 dní
Trh
Česko
Detail programu
Milpe.cz Dům a zahrada
Provízia
PPS 3,20 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Bestberg.cz Dům a zahrada
Provízia
PPS 9,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Dřevisimo.cz Dům a zahrada
Provízia
PPS 4,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provízia
PPS 2,00 %
Atribučné okno
14 dní
Trh
Česko
Provízia
PPS 3,20 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Provízia
PPS 9,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko
Provízia
PPS 4,00 %
Atribučné okno
30 dní
Trh
Česko

Začnite zarábať s eHUBom

Stačí vyplniť registračný formulár a nový zdroj príjmu máte na dosah.

Začať