Českékormidlo.cz

Cestovní kancelář České kormidlo funguje na trhu od roku 2002 a každoročně odbaví řádově sto tisíc klientů. Prodává celoroční produkt a tržby generuje po celý rok. Specializuje se na letní dovolenou v Chorvatsku (oficiální strategický partner Chorvatska od roku 2021, 2022, 2023) a Itálii na vlastní nebo autobusovou dopravu a od roku 2021 na letecké zájezdy do Bulharska, Turecka a Černé Hory. Konkurenční výhodou jsou velké slevy na děti a garance nejnižší ceny (ubytovací kapacity a letecké kontingenty nakupuje ve velkých objemech dopředu). Zároveň disponuje vlastní autobusovou dopravou Autokarem.cz (největší a nejmodernější vozový park mezi cestovními kancelářemi) a mezi letní a zimní dovolenou prodává a odbavuje poznávací zájezdy. V zimní dovolené se kancelář specializuje na lyžařské zájezdy do Itálie na vlastní nebo autobusovou dopravu se zvýhodněným skipasem, což je další velkou konkurenční výhodou. Obecně je České kormidlo kancelář, která jde strategií nižších marží, velkého objemu a nízkých cen. Po covidových letech se stala největší cestovní kanceláří na poznávací zájezdy, ke kterým patří i oblíbené adventní zájezdy. Doplňkovým produktem jsou wellness pobyty ve Slovinsku a celoroční pobyty v Rakousku. Kancelář je nezávislá, česká, bez zahraničních investorů či podílových vlastníků a sídlí v Brně.

Provize
3,40%
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Cestování
Trh
cz

Provize

Provize
3,40%
Defaultní provizní skupina
  • PPS: 3,40 %

O programu

Průměrná hodnota objednávky
16 764,11 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
3,40 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
569,98 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
66,15% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
1,54% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS. Z trakovacích metod realizovaných přímo v prohlížeči (včetně kontejnerů) se jedná o nejpřesnější a nerobustnější řešení, odolné vůči většině blokátorů.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
28.04.2023

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Zákaz využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
PPC kompletní zákaz
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
Zákaz CSS (Google Shopping, Bing Shopping apod.)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping, Bing Shopping a dalších, a to ani jako tzv. CSS partneři.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Lucie Vohralíková
Affiliate manager

Podobné programy

Sapelo.cz
Cestování
Provize
PPS 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Olympiahotel.eu
Cestování
Provize
PPS 8,00 %
Cashback: PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Atis.cz
Cestování
Provize
PPS 4,80 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Zážitky.cz
Cestování
Provize
PPS 6,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 8,00 %
Cashback: PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 4,80 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 6,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít