Alza.sk

Alza.sk - najväčší obchod s počítačmi a elektronikou s 12 predajňami, 11 AlzaBoxami a veľkým showroomom v Bratislave. Na Alza.sk nájdete elektroniku, príslušenstvo, domáce potreby, hračky, potraviny a mnoho ďalšieho!

Provize
1,50 - 5,00%
Atribuční okno
1 den
Kategorie
Dům a zahrada, Sport, Krása a zdraví, Elektro a příslušenství, Děti a hry, Knihy a papírnictví, Zvířata, Automoto a kemping
Trh
sk

Provize

Provize
1,50 - 5,00%
Defaultní provizní skupina
  • PPS Auto&Moto: 4,50 %
  • PPS Dom a domácé potreby: 2,00 %
  • PPS Drogéria, kozmetika a podobné: 4,00 %
  • PPS Elektro: 2,00 %
  • PPS Šport a outdoor: 5,00 %
  • PPS: 1,50 %

Provízia sa do systému pripíše realtime, jej hodnota ale bude upravená na správnu výšku podľa kategórie produktov pri vystavení faktúry na danú objednávku (do 24 hodín). Výška provízie vychádza z aktuálneho nastavenia provízií na strane Alza.sk - aktuálnu výšku provízie nájdete vždy v sekcii "Materiály ke stažení" (hodnota provízie je definovaná pri názve konkrétnej kategórie). Provízie sú väčšinou rozhodnuté najskôr 30 dní od prevzatia objednávky zákazníkom.

O programu

Průměrná hodnota objednávky
3 164,21 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
2,24 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
70,56 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
96,65% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
5,39% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Server postback Trakování realizované mimo prohlížeč, často označované za S2S (server-to-server), protože salestracking komunikace probíhá přímo mezi serverem inzerenta a tím naším. Po technické stránce je tato metoda obdobně přesná a odolná vůči různým blokátorů, jako u Pokročilého trakování.
Doménové trackování
Ne U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
19.11.2021

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Zákaz využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Lucie Vohralíková
Affiliate manager

Podobné programy

Kondela.sk
Dům a zahrada
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
7 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Goleto.eu
Dům a zahrada
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Hugochodíbos.cz
Děti a hry , Knihy a papírnictví
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Kryteo.cz/.sk
Elektro a příslušenství
Provize
PPS 2,00 - 4,00 %
Kupónové portály: PPS 1,00 - 2,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
7 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 2,00 - 4,00 %
Kupónové portály: PPS 1,00 - 2,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít