Alza.sk

Alza.sk - najväčší obchod s počítačmi a elektronikou s 12 predajňami, 11 AlzaBoxami a veľkým showroomom v Bratislave. Na Alza.sk nájdete elektroniku, príslušenstvo, domáce potreby, hračky, potraviny a mnoho ďalšieho!

Provize
1,50 - 5,00%
Atribuční okno
1 deň
Kategorie
Dům a zahrada, Sport, Krása a zdraví, Elektro a příslušenství, Děti a hry, Knihy a papírnictví, Zvířata, Automoto a kemping
Trh
sk

Provize

Provize
1,50 - 5,00% Provízia sa do systému pripíše realtime, jej hodnota ale bude upravená na správnu výšku podľa kategórie produktov pri vystavení faktúry na danú objednávku (do 24 hodín). Výška provízie vychádza z aktuálneho nastavenia provízií na strane Alza.sk - aktuálnu výšku provízie nájdete vždy v sekcii "Materiály ke stažení" (hodnota provízie je definovaná pri názve konkrétnej kategórie). Provízie sú väčšinou rozhodnuté najskôr 30 dní od prevzatia objednávky zákazníkom.

O programu

Průměrná hodnota objednávky
3 078,84 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
2,20 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
67,32 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
95,76% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
7,28% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Server Postback Trakovanie realizované mimo prehliadača, často označované za S2S (server-to-server), pretože salestracking komunikácia prebieha priamo medzi serverom inzerenta a tým naším. Po technickej stránke je táto metóda obdobne presná a odolná voči rôznym blokátorom, ako u Pokročilého trakovania.
Doménové trackování
Nie Pri programoch, ktoré majú dostupné Doménové trackovanie, dokážeme domerať aj objednávky z kliknutia, ktorý nešiel cez štandardný affiliate odkaz (taký, aký bežne vygenerujete z našej administrácie). Partner musí mať v profile registrované domény svojich webov a pokiaľ je zaznamenaná odkazujúca URL z takej domény, považujeme to za affiliate kliknutie aj keď neobsahuje štandardne nutné trakovacie parametre, nejedná sa však o plnohodnotnú alternatívu trakovania (rovnako presnú), skôr o doplnkovú možnosť trakovať aj scenáre, kedy sa požaduje.
XML feed
Datum spuštění
19.11.2021

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Zákaz využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Lucie Vohralíková
Affiliate manager

Podobné programy

Fitami.sk
Elektro a příslušenství
Provize
PPS 12,00 %
Cashback a kupónové portály: PPS 1,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Smarty.sk
Elektro a příslušenství
Provize
PPS 0,80 - 6,40 %
Kupónové weby + ostatní: PPS 0,10 - 0,80 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
LOUIE.pet SK
Zvířata
Provize
PPS 10,00 %
Cashback a kupónové portály: PPS 2,50 %
Atribuční okno
14 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Zvaracky-obchod.sk
Dům a zahrada , Elektro a příslušenství
Provize
PPS 6,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Provize
PPS 12,00 %
Cashback a kupónové portály: PPS 1,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 0,80 - 6,40 %
Kupónové weby + ostatní: PPS 0,10 - 0,80 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 10,00 %
Cashback a kupónové portály: PPS 2,50 %
Atribuční okno
14 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 6,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít