VENTILÁTORY.cz

Svět větrání na jednom místě. Jsme VENTILÁTORY.cz - na českém trhu, kde působíme již 15 let, patříme mezi přední maloobchodní i velkoobchodní prodejce ventilátorů a vzduchotechnických prvků s vlastní skladovou zásobou. Nabízíme také odborné poradenství a zákaznický servis jak online, tak i osobně v kamenné prodejně v Praze. V naší nabídce naleznete ventilátory koupelnové, ale také potrubní, axiální či radiální, speciální průmyslové i krbové. Dále nabízíme rekuperační jednotky, stropní ventilátory a různé plastové i kovové vzduchotechnické prvky, jako jsou např. mřížky, zpětné klapky, revizní dvířka, tlumiče hluku, potrubí, spojovací materiál a další komponenty.

Provize
10,00%
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Dům a zahrada, Elektro a příslušenství
Trh
cz

Provize

Provize
10,00%
Defaultní provizní skupina
  • PPS: 10,00 %

O programu

Průměrná hodnota objednávky
2 191,25 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
10,00 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
219,13 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
98,44% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
6,13% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS. Z trakovacích metod realizovaných přímo v prohlížeči (včetně kontejnerů) se jedná o nejpřesnější a nerobustnější řešení, odolné vůči většině blokátorů.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
27.04.2023

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Zákaz použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
PPC kompletní zákaz
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
Tvorba vlastního obsahu a použití loga inzerenta
Pokud partneři tvoří vlastní obsah pro propagaci inzerenta, mohou tento obsah publikovat pouze s předchozím souhlasem inzerenta nebo sítě.
Zákaz CSS (Google Shopping, Bing Shopping apod.)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping, Bing Shopping a dalších, a to ani jako tzv. CSS partneři.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Kristina Janstová
Affiliate Manager

Podobné programy

Infratherm.cz
Dům a zahrada
Provize
PPS 11,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Kryteo.cz/.sk
Elektro a příslušenství
Provize
PPS 2,00 - 4,00 %
Kupónové portály: PPS 1,00 - 2,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Furnituro.cz
Dům a zahrada
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Atranet.cz
Dům a zahrada
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 11,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 2,00 - 4,00 %
Kupónové portály: PPS 1,00 - 2,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít