Nové uživatelské prostředí pro Publishery

Tak jsme se všichni dočkali! Vlastně poprvé od spuštění naší sítě v roce 2010 jsme nasadili kompletně nové uživatelské prostředí pro Publishery (PM). Je to součást dlouhodobého procesu, který začala loni nasazením nového uživatelského prostředí pro Advertisery (AM) a následoval novým webem.

Ondřej
06.02.2017
blog picture

Tak jsme se všichni dočkali! Vlastně poprvé od spuštění naší sítě v roce 2010 jsme nasadili kompletně nové uživatelské prostředí pro Publishery (PM). Je to součást dlouhodobého procesu, který začala loni nasazením nového uživatelského prostředí pro Advertisery (AM) a následoval novým webem. Ale nejedná se jen o design a přehlednost, po technické stránce postupně odstavujeme jednotlivé části systému PAN, na kterém naše síť od začátku běžela.

Nejprve jsme koketovali s myšlenkou, že přejdeme na jinou platformu. Prvně už v roce 2012, kdy bylo přirozenou volbou HasOffers. Po několikatýdenním testování jsme ale dospěli k závěru, že bychom si výrazně od PANu nepomohli – systém bylo komplikované přizpůsobit naším potřebám (třeba z hlediska účetnictví vůči inzerentům) a tak bychom stejně potřebovali vlastní část systému, která by si z HO musela tahat data přes API. Pravda je, že v tuto chvíli je HO zase už někde jinde. Nicméně, my jsme se chtěli odlišit - HO u nás používá řada jiných sítí. Testovali jsme celou druhou polovinu roku 2016 systém CAKE, který je aktuálně považován celosvětově za nejlepší platformu pro provoz affiliate sítě. Už v tu chvíli začalo vznikat nové prostředí pro Publishery, protože CAKE měl zůstat pouze jádrem systému. Nicméně, ani CAKE se nám (za ty peníze) neosvědčil, a tak padlo definitivní rozhodnutí, že půjdeme zcela vlastní cestou. Nějaké ty zkušenosti jsme za ty roky nasbírali. :) Hlavním důvodem je možnost se přizpůsobit a vyjít (rychle) vstříc jak potřebám inzerentů, tak partnerů. Jakoukoliv externí aplikaci bychom používali, možnost editace prostředí by nás vždy omezovala. Takže teď se třeba těšíme na nasazení nového modulu pro práci s XML feedy, který je čistě v naší režii.

Samotné prostředí pro Publishery budeme dále zdokonalovat i rozšiřovat. Pokud Vás napadne nějaké vylepšení, které by Vám zjednodušilo práci, neváhejte nás obratem kontaktovat. Nemohu slíbit, že vyjdeme vstříc ve všech případech, ale pokud to bude jen trochu dávat smysl, rádi to uděláme. Nově je to pro nás maličkost a máme po těch letech upřímně radost, že vám tyto přání můžeme splnit.

Ondřej Hájek
Co-Founder

Další články

blog picture
04.07.2025 Rubrika
7 nejčastějších chyb influencerů při placených spolupracích a jak se jim vyhnout
Influencer marketing je dnes důležitou částí práce influencerů. I zkušení influenceři se ale mohou dopouštět chyb, které ohrožují nejen úspěch kampaně či vztah s klientem, ale i jejich pověst.
blog picture
02.07.2025 Rubrika
Kolik vydělávají nano a mikro influenceři v Česku? Aktuální čísla a trendy
Influencer marketing už dávno není jen doménou celebrit či mega influencerů. Překvapivě silné místo na trhu mají nano influenceři a mikro influenceři. Z jakého důvodu je značky vyhledávají? Jaká je průměrná cena za příspěvek na Instagramu nebo TikToku?
blog picture
30.06.2025 Rubrika
Jak má influencer oslovit značku a kolik si říct za spolupráci?
Chtěli byste vstoupit do mocného světa influencer marketingu? Nečekejte, až si vás nějaká značka sama najde – oslovte ji sami! Aktivní přístup je dnes nejen běžný, ale i vítaný.

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.