Nová podoba emailové komunikace v eHUBu
V posledních měsících se toho v eHUBu mění opravdu hodně a jednou z důležitých věcí je i emailing. Na čem jsme zapracovali? Co se změnilo? Je toho opravdu hodně, tak pojďme na to!
V posledních měsících se toho v eHUBu mění opravdu hodně a jednou z důležitých věcí je i emailing.
Na čem jsme zapracovali?
Co se změnilo?
Je toho opravdu hodně, tak pojďme na to!
Registrační workflow
Po registraci nového Publishera k nám do sítě posíláme sekvenci emailů, které mu pomáhají s orientací v našem systému a zároveň nastartovat jeho propagaci.
Konkrétně se jedná o emaily:
- Seznámení s administrací – Programy, statistiky, mechanizmus vyplácení provizí a důležité kontakty, na koho se obrátit v případě problémů nebo žádosti o radu.
- Průvodce propagačními materiály – Generování affiliate odkazů, práce s bannery, XML feedy, slevovými kódy atd.
- Pořádná nálož know-how – obrovský seznam vzdělávacích článků, videí, podcastů a mnoho dalšího.
- Speciální motivační email.
Emaily se posílají s dvoudenními odstupy od registrace. Průměrný open-rate je skvělých 52,4%. Dále máme na tyto úvodní sekvence emailů máme pozitivní zpětnou vazbu. Jako třeba:
Nicméně stále je ještě na čem pracovat, aby v nich bylo opravdu to důležité, co většina našich Publisherů potřebuje.
3 newslettery měsíčně
Na naše registrované Publishery posíláme celkem 3 newslettery měsíčně, které jsou rozložené do celého měsíce. Tyto emaily jsou rozdělené do témat:
- Zajímavé akce / slevy našich inzerentů pro aktuální měsíc.
- Soupis nejlepších článků za předchozí měsíc z oblasti affiliate a internetového marketingu, na které jsme narazili.
- Zajímavá čísla z naší affiliate sítě za uplynulý měsíc – nejvíce rostoucí affiliate programy, nejvyšší dosažená provize, nejvyšší výplata, data o procentuálním meziročním růstu konverzí a další.
Cílem je edukovat naše affiliate partnery. Zároveň jim ukázat, co je u nás nového a co funguje.
Do budoucna bude náš newsletter obsahovat informace o nových funkcích naší platformy a návody, jak s nimi pracovat. Na letošní rok toho máme v plánu opravdu hodně.
Většinu těchto informací vydáváme i formou článků na našem blogu.
Notifikační emaily
Nově si u nás můžete zapnout i nejrůznější notifikační emaily. Typicky se jedná o:
- Email o nové transakci
- Email s agregovanými výsledky za uplynulý týden
- Email s agregovanými výsledky za uplynulý měsíc
Jak vidíte na obrázku níže, tak si tyto preference můžete upravit přímo ve svém profilu v administraci.
Pro všechny již registrované Publishery jsou tyto notifikace defaultně vypnuté.
Dále si můžete nově nastavit, jaké druhy newsletterů od nás chcete dostávat. Pokud vás například nezajímají akce / slevy našich inzerentů, tak si to jednoduše odškrtnete v administraci a takový email vám již nepřijde.
Osobitější komunikace
Obecně se snažíme naší komunikaci dělat co nejvíce osobitou, aby bylo vidět, že na druhém konci je člověk a ne stroj. Nejsme jen podpora pro partnery, ale aktivně je oslovuje sami. Dáváme jim tipy, jak jejich propagaci zlepšit, nebo je třeba upozorňujeme na chyby na jich webech.
Pouze obecné systémové emaily u nás nyní chodí z adresy [email protected]. Jinak se snažíme veškerou komunikaci maximálně personalizovat a u emailů je jako odesílatel vždy uvedený konkrétní člověk, na kterého se můžete obrátit.
To se týká typicky emailů se schválením do programu, ukončení programu, změny podmínek propagace, informace o případném porušení podmínek propagace atd.
Věřím, že tyto změny uvítáte pozitivně a budeme si zase o něco blíž. :-)
Ať se daří!