Jak se daří nám a Publisherům – aneb pár čísel za březen

Přehled dat za březen 2020. Zajímá vás jaké je nejvyšší provize, affiliate programy s největším růstem a kolik si vydělali nejlepší partneři?

Martin Bětík
19.04.2020
blog picture
Data za březen 2020

TOP 5 nejvyšších provizí partnerů za poslední měsíc:

Pro větší vypovídající hodnotu nově zveřejňujeme TOP 5 největších výdělků za březen místo obvyklých výplat. Ne vždy si totiž partneři nechají provize vyplácet měsíčně. Takže tento přehled by pro vás mohl být zajímavější.

  1. 322 015 Kč
  2. 132 671 Kč
  3. 86 941 Kč
  4. 76 595 Kč
  5. 69 863 Kč

Jde o “hrubý“ výdělek nejlepších partnerů za měsíc březen. Data jsou pending včetně možných budoucích storen a reklamací.

TOP 5 nejvyšších zaznamenaných provizí za březen:

  • 16 083,74 Kč Smarty.cz
  • 7 469,64 Kč Cool-ceny.cz
  • 6 969,90 Kč NejlevnějšíPodlahy.cz
  • 4 202,69 Kč Electronic-star.sk
  • 3 387,51 K4 AboutYou.cz

Vybral jsem vždy nejvyšší provizi u konkrétního affiliate programu. Pokaždé jde také o jiného partnera a provize samozřejmě nejsou všechny ještě schválené.

TOP 15 skokanů mezi programy:

Dále jsem pro vás připravil také doporučení na skokany měsíce! Jinými slovy nejvíce rostoucí affiliate programy z hlediska výše provize při porovnání měsíců února a března.

  • 1 121 % Bitstock.com
  • 882 % EMP-shop.cz
  • 833 % mBank.cz (mKonto)
  • 714 % Vivaco.cz
  • 630 % Bioruža.sk
  • 452 % Počítače24.cz
  • 363 % Electronic-star.sk
  • 337 % DealeXtreme
  • 261 % NejlevnějšíPodlahy.cz
  • 251 % Modovo.cz
  • 193 % Trenýrkárna.cz

Ještě doplním, že z toho výběru jsme odfiltrovali irelevantní data, když se jednalo o růst např. ze 100 Kč na 1000 Kč v provizích u malých programů.

A opět na závěr meziroční srovnání.
Celkově za březen 2020 proti březnu 2019 narostla výše provizí v našem systému o neuvěřitelných 114 %. A to díky vám.

Děkujeme moc za důvěru a přeji ať se jen daří.

Martin Bětík
Senior Affiliate Manager

Další články

blog picture
04.07.2025 Rubrika
7 nejčastějších chyb influencerů při placených spolupracích a jak se jim vyhnout
Influencer marketing je dnes důležitou částí práce influencerů. I zkušení influenceři se ale mohou dopouštět chyb, které ohrožují nejen úspěch kampaně či vztah s klientem, ale i jejich pověst.
blog picture
02.07.2025 Rubrika
Kolik vydělávají nano a mikro influenceři v Česku? Aktuální čísla a trendy
Influencer marketing už dávno není jen doménou celebrit či mega influencerů. Překvapivě silné místo na trhu mají nano influenceři a mikro influenceři. Z jakého důvodu je značky vyhledávají? Jaká je průměrná cena za příspěvek na Instagramu nebo TikToku?
blog picture
30.06.2025 Rubrika
Jak má influencer oslovit značku a kolik si říct za spolupráci?
Chtěli byste vstoupit do mocného světa influencer marketingu? Nečekejte, až si vás nějaká značka sama najde – oslovte ji sami! Aktivní přístup je dnes nejen běžný, ale i vítaný.

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.