Promalédobrodruhy.cz

Jsme outdoorová speciálka, kde na jednom místě vybavíme dobrodruhy od hlavy až k patě do kvalitních českých a severských značek. Oblečeme od nejmenších po dospěláky. Vybavíme vás k vodě i do hor, na cesty letadlem, obytkou, dlouhý trek či čundr, na tábor, lyžák, škol(k)y v přírodě. Umíme vybavit komplet do lesní školky Máme e-shop a kamennou prodejnu v Praze, kde všem rádi poradíme. Půjčujeme krosny na děti, organizujeme besedy a výpravy, točíme podcasty se zajímavÿmi hosty. Vytváříme obsah, kterým chceme motivovat rodiče, aby se svými dětmi chodili ven za každého počasí a užívali si společný čas spolu.

Provize
0,80 - 2,40%
Atribuční okno
15 dní
Kategorie
Móda a doplňky, Děti a hry
Trh
cz

Provize

Provize
0,80 - 2,40%

O programu

Průměrná hodnota objednávky
1 428,91 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
1,15 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
16,44 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
73,68% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
4,06% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS. Z trakovacích metod realizovaných přímo v prohlížeči (včetně kontejnerů) se jedná o nejpřesnější a nerobustnější řešení, odolné vůči většině blokátorů.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
Datum spuštění
15.05.2024

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

PPC kompletní zákaz
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
Zákaz CSS (Google Shopping, Bing Shopping apod.)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping, Bing Shopping a dalších, a to ani jako tzv. CSS partneři.
Zákaz použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.

Podobné programy

Ewena.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Aylla.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Yastraby.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Soxano.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 4,00 %
Cashback portály: PPS 2,40 %
Kupónové portály: PPS 1,20 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 4,00 %
Cashback portály: PPS 2,40 %
Kupónové portály: PPS 1,20 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít