Stretchfit.sk

Spojte sa s firmou StretchFit a predstavte svojmu publiku prelomové produkty, ktoré riešia univerzálne problémy ktorými trpí 90% ľudí: zmiernenie bolesti, uľavenie od napätia, voľnosť pohybu. Prečo spolupracovať so StretchFit? Výnimočná produktová rada: StretchFit má portfólio plné jedinečných holistických riešení, ktoré pomáhajú ľuďom k zdravému pohybu. Šťavnatá cieľová skupina: Takmer každý cíti nekomfort alebo bolesť a naša firma prináša riešenia. Propagujte produkty, s ktorými sa môže stotožniť každý. Bezkonkurenčné konverzie: Kombinácia univerzálnej príťažlivosti a jedinečných produktov sa prejavuje v mimoriadne vysokých konverziách. Pohybuje sa v rozmedzí 2.5 - 4%. Štedré provízie: Maximalizujte svoje zisky s našimi nadpriemernými províziami navrhnutými tak, aby odmenili vaše odhodlanie a tvrdú prácu.

Provize
12,00%
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Sport, Krása a zdraví, Potraviny a doplňky stravy
Trh
sk

Provize

Provize
12,00%
Defaultní provizní skupina
  • PPS: 12,00 %

O programu

Průměrná hodnota objednávky
1 340,13 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
12,00 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
160,82 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
100,00% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
2,91% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS. Z trakovacích metod realizovaných přímo v prohlížeči (včetně kontejnerů) se jedná o nejpřesnější a nerobustnější řešení, odolné vůči většině blokátorů.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
04.10.2023

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Zákaz použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Zákaz využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.

Podobné programy

BigBoy.sk
Potraviny a doplňky stravy
Provize
PPS Značka ONE LIFE 12,00 %, 4,00 %
Atribuční okno
20 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Švihej.sk
Sport
Provize
PPS 0,00 - 5,00 %
Kupónové portály: PPS 0,00 - 3,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Fitloon.sk
Sport
Provize
PPS 15,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Riano.sk
Krása a zdraví
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Detail programu
Provize
PPS Značka ONE LIFE 12,00 %, 4,00 %
Atribuční okno
20 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 0,00 - 5,00 %
Kupónové portály: PPS 0,00 - 3,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 15,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Slovensko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít