AutoMedik.cz

Automedik.cz byl založen v roce 2006 a stal se tak prvním internetovým obchodem s autodíly v České republice. Nyní se řadí k největším prodejcům náhradních autodílů v České republice a současně také k nejnavštěvovanějším portálům zaměřujícím se na prodej automobilových dílů.

Provize
1,00 - 5,00%
Atribuční okno
7 dní
Kategorie
Ostatní
Trh
cz

Provize

Provize
1,00 - 5,00%

O programu

Průměrná hodnota objednávky
760,39 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
4,10 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
31,21 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
100,00% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
2,11% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Server postback Trakování realizované mimo prohlížeč, často označované za S2S (server-to-server), protože salestracking komunikace probíhá přímo mezi serverem inzerenta a tím naším. Po technické stránce je tato metoda obdobně přesná a odolná vůči různým blokátorů, jako u Pokročilého trakování.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
07.04.2021

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
PPC kompletní zákaz
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Tvorba vlastního obsahu a použití loga inzerenta
Pokud partneři tvoří vlastní obsah pro propagaci inzerenta, mohou tento obsah publikovat pouze s předchozím souhlasem inzerenta nebo sítě.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Zákaz využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
Jiné
Specifické omezení dle přání inzerenta.
Zákaz CSS (Google Shopping, Bing Shopping apod.)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping, Bing Shopping a dalších, a to ani jako tzv. CSS partneři.
Zákaz použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Zákaz přímého přesměrování domény
Partner nesmí uživatele přesměrovat přímo na doménu inzerenta, a to ani skrze přímé přesměrování přes jeden či více vložených webů.
Kristina Krátká
Affiliate manager

Podobné programy

Telly.cz
Ostatní
Provize
PPL Aktivace služby 800,00 Kč, Poptávkový formulář (internet/TV) 400,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Aladine.cz
Ostatní
Provize
PPS 0,00 - 10,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
eNick.cz
Ostatní
Provize
PPS 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Fan-store.cz
Ostatní
Provize
PPS 5,60 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPL Aktivace služby 800,00 Kč, Poptávkový formulář (internet/TV) 400,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 0,00 - 10,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 5,60 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít