AutoMedik.cz

Automedik.cz byl založen v roce 2006 a stal se tak prvním internetovým obchodem s autodíly v České republice. Nyní se řadí k největším prodejcům náhradních autodílů v České republice a současně také k nejnavštěvovanějším portálům zaměřujícím se na prodej automobilových dílů.

Provize
1,00 - 5,00%
Atribuční okno
7 dní
Kategorie
Ostatní
Trh
cz

Provize

Provize
1,00 - 5,00%

O programu

Průměrná hodnota objednávky
2 714,46 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
5,00 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
135,73 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
100,00% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
0,60% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Server postback Trakování realizované mimo prohlížeč, často označované za S2S (server-to-server), protože salestracking komunikace probíhá přímo mezi serverem inzerenta a tím naším. Po technické stránce je tato metoda obdobně přesná a odolná vůči různým blokátorů, jako u Pokročilého trakování.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
07.04.2021

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Emailing až po schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě. Pokud partneři pravidelně rozesílají mailing s obecnou nabídkou alespoň 5 inzerentů najednou (newsletter), toto omezení se jich netýká.
PPC na brandové dotazy
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta.
PPC kompletní zákaz
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Tvorba vlastního obsahu a použití loga inzerenta
Partneři nesmí bez předchozího schválení inzerenta/sítě uveřejnit jakýkoliv vlastní obsah mimo reklamní prvky uvedené v systému (typicky logo inzerenta, vlastní kreativy, texty, recenze, LP, aj).
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby.
Zákaz použití kupónů v objednávce
V případě objednávek, které byly realizovány s kupónem inzerenta výslovně neurčeným pro affiliate, nebude Partnerovi schválena provize (bez ohledu na to, jestli takový kupon propagoval nebo ne).
Zákaz využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
Jiné
Zákaz Google Shopping (CSS)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping a to ani jako tzv. CSS partneři.
Kristina Krátká
Affiliate manager

Podobné programy

OceněnáVína.cz
Ostatní
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Tufi.sk
Ostatní
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko, Slovensko
Detail programu
Woltair.cz
Ostatní
Provize
PPA 2 000,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Acetex.cz
Ostatní
Provize
PPL 400,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko, Slovensko
Provize
PPA 2 000,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPL 400,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít