Atlasformen.cz

Atlas For Men, levné oblečení a doplňky pro muže a ženy všech velikostí. Atlas For Men, specialista na outdoorové oblečení a doplňky, je značkou všech milovníků přírody a dobrodružství. Naše pánské a dámské oblečení je velmi pohodlné a snadno se udržuje. Kolekce jsou inspirovány nádhernou přírodou. Bezkonkurenční ceny a oblečení nadměrných velikostí až do 5XL (všechny velikosti za stejnou cenu).

Provize
3,10 - 16,00%
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Móda a doplňky
Trh
cz

Provize

Provize
3,10 - 16,00%

O programu

Průměrná hodnota objednávky
950,23 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
5,69 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
54,08 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
99,62% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
17,77% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Server postback Trakování realizované mimo prohlížeč, často označované za S2S (server-to-server), protože salestracking komunikace probíhá přímo mezi serverem inzerenta a tím naším. Po technické stránce je tato metoda obdobně přesná a odolná vůči různým blokátorů, jako u Pokročilého trakování.
Doménové trackování
Ne U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
14.04.2022

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Zákaz použití kupónů neurčených pro affiliate
Provize z objednávek obsahující kupóny, které nejsou výslovně určeny pro affiliate nemusejí být schváleny.
Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
PPC kompletní zákaz
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
Tvorba vlastního obsahu a použití loga inzerenta
Pokud partneři tvoří vlastní obsah pro propagaci inzerenta, mohou tento obsah publikovat pouze s předchozím souhlasem inzerenta nebo sítě.
Zákaz CSS (Google Shopping, Bing Shopping apod.)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping, Bing Shopping a dalších, a to ani jako tzv. CSS partneři.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Lucie Vohralíková
Affiliate manager

Podobné programy

ErikaFashion.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS Neregistrovaný zákazník 10,00 %, Registrovaný zákazník 7,00 %
Cashback a kupónové portály: PPS Neregistrovaný zákazník 2,50 %, Registrovaný zákazník 2,50 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Pomelo.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 12,00 %, Balné 0,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
OutdoorMarket.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 5,60 %
Kupónové portály: PPS 0,80 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Nanospace.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 10,00 %
Cashback, kupónové portály, agregátory a další: PPS 1,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS Neregistrovaný zákazník 10,00 %, Registrovaný zákazník 7,00 %
Cashback a kupónové portály: PPS Neregistrovaný zákazník 2,50 %, Registrovaný zákazník 2,50 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 12,00 %, Balné 0,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 5,60 %
Kupónové portály: PPS 0,80 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 10,00 %
Cashback, kupónové portály, agregátory a další: PPS 1,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít