Atlasformen.cz

Atlas For Men, levné oblečení a doplňky pro muže a ženy všech velikostí. Atlas For Men, specialista na outdoorové oblečení a doplňky, je značkou všech milovníků přírody a dobrodružství. Naše pánské a dámské oblečení je velmi pohodlné a snadno se udržuje. Kolekce jsou inspirovány nádhernou přírodou. Bezkonkurenční ceny a oblečení nadměrných velikostí až do 5XL (všechny velikosti za stejnou cenu).

Provize
3,10 - 16,00%
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Móda a doplňky
Trh
cz

Provize

Provize
3,10 - 16,00%

O programu

Průměrná hodnota objednávky
1 001,16 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
5,29 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
53,01 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
100,00% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
29,54% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Server postback Trakování realizované mimo prohlížeč, často označované za S2S (server-to-server), protože salestracking komunikace probíhá přímo mezi serverem inzerenta a tím naším. Po technické stránce je tato metoda obdobně přesná a odolná vůči různým blokátorů, jako u Pokročilého trakování.
Doménové trackování
Ne U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
14.04.2022

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Emailing až po schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě. Pokud partneři pravidelně rozesílají mailing s obecnou nabídkou alespoň 5 inzerentů najednou (newsletter), toto omezení se jich netýká.
PPC na brandové dotazy
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta.
Kupóny neurčené pro affiliate
Partneři nesmí propagovat kupony inzerenta, které nejsou výslovně určeny pro affiliate. Veškeré povolené kupóny jsou vždy dostupné v administraci. Partneři rovněž nesmí propagovat smyšlené kupony, které upozorňují na standardní nabídku inzerenta (typicky doprava zdarma od určité hodnoty objednávky, sekce výprodej, aj). Partneři musejí u každého kuponu uvádět reálnou délku jeho platnosti.
Plugin v prohlížeči
Partneři nesmí používat notifikace skrze plugin v prohlížeči v návaznosti na příchod uživatele na web inzerenta.
PPC kompletní zákaz
Partneři nesmí vůbec k propagaci inzerenta využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích.
PPC přímá arbitráž
Partneři nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta.
Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Překlepové domény
Partneři nesmí používat domény obsahující brand inzerenta a jakékoliv jeho překlepové varianty.
Tvorba vlastního obsahu a použití loga inzerenta
Partneři nesmí bez předchozího schválení inzerenta/sítě uveřejnit jakýkoliv vlastní obsah mimo reklamní prvky uvedené v systému (typicky logo inzerenta, vlastní kreativy, texty, recenze, LP, aj).
Zákaz emailingu
Partneři nesmí v rámci jakéhokoliv emailingu propagovat nebo zmínit inzerenta.
Zákaz Google Shopping (CSS)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping a to ani jako tzv. CSS partneři.
Zákaz použití kupónů v objednávce
V případě objednávek, které byly realizovány s kupónem inzerenta výslovně neurčeným pro affiliate, nebude Partnerovi schválena provize (bez ohledu na to, jestli takový kupon propagoval nebo ne).

Podobné programy

EmbiShop.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
14 dní
Trh
Česko
Detail programu
Smiling-baby.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 7,20 %
Cashbackové a kupónové portály: PPS 3,60 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Eleven-sportswear.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Koloshop.cz
Móda a doplňky
Provize
PPS Ostatní 6,00 %, Hlavní kategorie "Jízdní kola" 2,60 %
Cashbackové a kupónové portály: PPS Ostatní 3,00 %, Hlavní kategorie "Jízdní kola" 1,30 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
14 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 7,20 %
Cashbackové a kupónové portály: PPS 3,60 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS Ostatní 6,00 %, Hlavní kategorie "Jízdní kola" 2,60 %
Cashbackové a kupónové portály: PPS Ostatní 3,00 %, Hlavní kategorie "Jízdní kola" 1,30 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít