Nová podoba emailové komunikace v eHUBu

V posledních měsících se toho v eHUBu mění opravdu hodně a jednou z důležitých věcí je i emailing. Na čem jsme zapracovali? Co se změnilo? Je toho opravdu hodně, tak pojďme na to!

Milan Pichlík
01.04.2020
blog picture
Nová podoba emailové komunikace v eHUBu

V posledních měsících se toho v eHUBu mění opravdu hodně a jednou z důležitých věcí je i emailing.

Na čem jsme zapracovali?

Co se změnilo?

Je toho opravdu hodně, tak pojďme na to!

Registrační workflow

Po registraci nového Publishera k nám do sítě posíláme sekvenci emailů, které mu pomáhají s orientací v našem systému a zároveň nastartovat jeho propagaci.

Konkrétně se jedná o emaily:

  1. Seznámení s administrací – Programy, statistiky, mechanizmus vyplácení provizí a důležité kontakty, na koho se obrátit v případě problémů nebo žádosti o radu.
  2. Průvodce propagačními materiály – Generování affiliate odkazů, práce s bannery, XML feedy, slevovými kódy atd.
  3. Pořádná nálož know-how – obrovský seznam vzdělávacích článků, videí, podcastů a mnoho dalšího.
  4. Speciální motivační email.

Emaily se posílají s dvoudenními odstupy od registrace. Průměrný open-rate je skvělých 52,4%. Dále máme na tyto úvodní sekvence emailů máme pozitivní zpětnou vazbu. Jako třeba:

Máme pozitivní zpětnou vazbu od @affilmanag (TW).

Nicméně stále je ještě na čem pracovat, aby v nich bylo opravdu to důležité, co většina našich Publisherů potřebuje.

3 newslettery měsíčně

Na naše registrované Publishery posíláme celkem 3 newslettery měsíčně, které jsou rozložené do celého měsíce. Tyto emaily jsou rozdělené do témat:

  1. Zajímavé akce / slevy našich inzerentů pro aktuální měsíc.
  2. Soupis nejlepších článků za předchozí měsíc z oblasti affiliate a internetového marketingu, na které jsme narazili.
  3. Zajímavá čísla z naší affiliate sítě za uplynulý měsíc – nejvíce rostoucí affiliate programy, nejvyšší dosažená provize, nejvyšší výplata, data o procentuálním meziročním růstu konverzí a další.

Cílem je edukovat naše affiliate partnery. Zároveň jim ukázat, co je u nás nového a co funguje.

Do budoucna bude náš newsletter obsahovat informace o nových funkcích naší platformy a návody, jak s nimi pracovat. Na letošní rok toho máme v plánu opravdu hodně.

Většinu těchto informací vydáváme i formou článků na našem blogu.

Notifikační emaily

Nově si u nás můžete zapnout i nejrůznější notifikační emaily. Typicky se jedná o:

  • Email o nové transakci
  • Email s agregovanými výsledky za uplynulý týden
  • Email s agregovanými výsledky za uplynulý měsíc

Jak vidíte na obrázku níže, tak si tyto preference můžete upravit přímo ve svém profilu v administraci.

Záložka

Pro všechny již registrované Publishery jsou tyto notifikace defaultně vypnuté.

Dále si můžete nově nastavit, jaké druhy newsletterů od nás chcete dostávat. Pokud vás například nezajímají akce / slevy našich inzerentů, tak si to jednoduše odškrtnete v administraci a takový email vám již nepřijde.

Osobitější komunikace

Obecně se snažíme naší komunikaci dělat co nejvíce osobitou, aby bylo vidět, že na druhém konci je člověk a ne stroj. Nejsme jen podpora pro partnery, ale aktivně je oslovuje sami. Dáváme jim tipy, jak jejich propagaci zlepšit, nebo je třeba upozorňujeme na chyby na jich webech.

Pouze obecné systémové emaily u nás nyní chodí z adresy [email protected]. Jinak se snažíme veškerou komunikaci maximálně personalizovat a u emailů je jako odesílatel vždy uvedený konkrétní člověk, na kterého se můžete obrátit.

To se týká typicky emailů se schválením do programu, ukončení programu, změny podmínek propagace, informace o případném porušení podmínek propagace atd.

Věřím, že tyto změny uvítáte pozitivně a budeme si zase o něco blíž. :-)

Ať se daří!

Milan Pichlík
Co-Owner

Další články

blog picture
04.07.2025 Rubrika
7 nejčastějších chyb influencerů při placených spolupracích a jak se jim vyhnout
Influencer marketing je dnes důležitou částí práce influencerů. I zkušení influenceři se ale mohou dopouštět chyb, které ohrožují nejen úspěch kampaně či vztah s klientem, ale i jejich pověst.
blog picture
02.07.2025 Rubrika
Kolik vydělávají nano a mikro influenceři v Česku? Aktuální čísla a trendy
Influencer marketing už dávno není jen doménou celebrit či mega influencerů. Překvapivě silné místo na trhu mají nano influenceři a mikro influenceři. Z jakého důvodu je značky vyhledávají? Jaká je průměrná cena za příspěvek na Instagramu nebo TikToku?
blog picture
30.06.2025 Rubrika
Jak má influencer oslovit značku a kolik si říct za spolupráci?
Chtěli byste vstoupit do mocného světa influencer marketingu? Nečekejte, až si vás nějaká značka sama najde – oslovte ji sami! Aktivní přístup je dnes nejen běžný, ale i vítaný.

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.