27.04.2016 Ondřej
Jak sestavit odkaz

Tento návod je pro Vás, pokud jste se již úspěšně zaregistrovali do naší affiliate sítě eHUB.cz a chcete začít vydělávat, ale nevíte, jak sestavit provizní odkaz.
Nejjednodušší bude, když si mezi bannery Vámi vybrané kampaně najdete Defaultní odkaz a s tím budete pracovat. Již ten můžete použít k vlastní propagaci, pokud však chcete například odkazovat na konkrétní adresu, budete ji muset doplnit podle následujícího návodu.
Jaké parametry odkaz obsahuje?
ID Publishera (a_aid) = ID Publishera, naleznete ho v pravém horním rohu (v závorce vedle vašeho emailu)
ID reklamního prvku (a_bid) = Kód reklamního prvku z kampaně, na kterou odkazujete
Desturl = Cílová adresa, na kterou odkazujete
Konkrétní příklad:
ID Publishera = demo
ID reklamního prvku např. Nakupvakci.cz = 0000539B
Desturl = http://www.nakupvakci.cz/cs/dovolena-a-lyzovani-na-lipne-s-polopenzi/
Affiliate odkaz bude vypadat následovně:
http://ehub.cz/system/scripts/click.php?a_aid=demo&a_bid=0000539B&desturl=http://www.nakupvakci.cz/cs/dovolena-a-lyzovani-na-lipne-s-polopenzi/
Další články
Jak se daří nám a Publisherům – aneb pár čísel za duben
10.05.2022
Přehled dat za duben 2022. Zajímá vás jaké je nejvyšší provize, affiliate programy s největším růstem nebo kolik si vydělali nejlepší partneři?
Čti dál
Rozhovor s Martinem a Honzou, kteří po několika letech opouští eHUB
06.04.2022
Martin Bětík i Honza Ptáček nejsou od 1.4.2022 součástí našeho týmu affiliate manažerů. Oba skončili sice ke stejnému dni, ale každý z jiného důvodu. Časový souběh byl spíše shoda okolností.
Čti dál
Jak se daří nám a Publisherům – aneb pár čísel za březen
05.04.2022
Přehled dat za březen 2022. Zajímá vás jaké je nejvyšší provize, affiliate programy s největším růstem nebo kolik si vydělali nejlepší partneři?
Čti dál
Komentáře