Jak sestavit odkaz

Úspěšně jste se přihlásili do našeho systému, ale nevíte, jak sestavit provizní odkazy, které byste mohli použít k propagaci kampaní? Zde Vám poradíme jak na to.

Ondřej
27.04.2016
blog picture

Tento návod je pro Vás, pokud jste se již úspěšně zaregistrovali do naší affiliate sítě eHUB.cz a chcete začít vydělávat, ale nevíte, jak sestavit provizní odkaz.

Nejjednodušší bude, když si mezi bannery Vámi vybrané kampaně najdete Defaultní odkaz a s tím budete pracovat. Již ten můžete použít k vlastní propagaci, pokud však chcete například odkazovat na konkrétní adresu, budete ji muset doplnit podle následujícího návodu.

Jaké parametry odkaz obsahuje?

ID Publishera (a_aid) = ID Publishera, naleznete ho v pravém horním rohu (v závorce vedle vašeho emailu)
ID reklamního prvku (a_bid) = Kód reklamního prvku z kampaně, na kterou odkazujete
Desturl = Cílová adresa, na kterou odkazujete

Konkrétní příklad:

ID Publishera = demo
ID reklamního prvku např. Nakupvakci.cz = 0000539B
Desturl = http://www.nakupvakci.cz/cs/dovolena-a-lyzovani-na-lipne-s-polopenzi/

Affiliate odkaz bude vypadat následovně:

http://ehub.cz/system/scripts/click.php?a_aid=demo&a_bid=0000539B&desturl=http://www.nakupvakci.cz/cs/dovolena-a-lyzovani-na-lipne-s-polopenzi/

Získejte z affiliate maximum. Pomůžeme vám začít i růst.

Přidejte se k nám
Ondřej Hájek
Co-Founder

Další články

blog picture
12.11.2025 Rubrika
Průvodce virtuálními influencery. Jak je využít ve svůj prospěch?
Chcete zjistit, jak efektivně používat Al avatary a virtuální postavy na vašich sociálních sítích? Poradíme vám, jak na to!
blog picture
10.11.2025 Rubrika
Jak pomocí AI nástrojů sledovat sociální sítě a jejich trendy?
Chcete zjistit, jak nasadit obsah či produkt v momentě, kdy má největší šanci na virální šíření? Zaměřte se na monitoring trendů pomocí AI nástrojů!
blog picture
06.11.2025 Rubrika
Analýza konkurence jako klíč k růstu
Chtěli byste vědět, které produkty propaguje vaše konkurence a které kampaně jim přinášejí úspěch? Víme, jak to zjistit!