Jak sestavit odkaz

Úspěšně jste se přihlásili do našeho systému, ale nevíte, jak sestavit provizní odkazy, které byste mohli použít k propagaci kampaní? Zde Vám poradíme jak na to.

Ondřej
27.04.2016
blog picture

Tento návod je pro Vás, pokud jste se již úspěšně zaregistrovali do naší affiliate sítě eHUB.cz a chcete začít vydělávat, ale nevíte, jak sestavit provizní odkaz.

Nejjednodušší bude, když si mezi bannery Vámi vybrané kampaně najdete Defaultní odkaz a s tím budete pracovat. Již ten můžete použít k vlastní propagaci, pokud však chcete například odkazovat na konkrétní adresu, budete ji muset doplnit podle následujícího návodu.

Jaké parametry odkaz obsahuje?

ID Publishera (a_aid) = ID Publishera, naleznete ho v pravém horním rohu (v závorce vedle vašeho emailu)
ID reklamního prvku (a_bid) = Kód reklamního prvku z kampaně, na kterou odkazujete
Desturl = Cílová adresa, na kterou odkazujete

Konkrétní příklad:

ID Publishera = demo
ID reklamního prvku např. Nakupvakci.cz = 0000539B
Desturl = http://www.nakupvakci.cz/cs/dovolena-a-lyzovani-na-lipne-s-polopenzi/

Affiliate odkaz bude vypadat následovně:

http://ehub.cz/system/scripts/click.php?a_aid=demo&a_bid=0000539B&desturl=http://www.nakupvakci.cz/cs/dovolena-a-lyzovani-na-lipne-s-polopenzi/

Ondřej Hájek
Co-Founder

Další články

blog picture
24.06.2025 Rubrika
Jak podpořit affiliate program v mimosezóně?
Máte affiliate program pro svůj e-shop nebo službu a máte v období mimo hlavní sezónu méně objednávek? Tento článek pro vás shrne, co můžete dělat, aby i v takové době mohl být affiliate pro váš business přínosným zdrojem objednávek.
blog picture
24.06.2025 Rubrika
Jak má influencer oslovit značku a kolik si říct za spolupráci?
Chtěli byste vstoupit do mocného světa influencer marketingu? Nečekejte, až si vás nějaká značka sama najde – oslovte ji sami! Aktivní přístup je dnes nejen běžný, ale i vítaný.
blog picture
26.05.2025 Rubrika
Vliv Google update na partnery
Google pravidelně aktualizuje své algoritmy a tyto změny mohou affiliate projekty rychle poslat ke dnu – nebo naopak katapultovat vzhůru. V článku se dozvíte, jak updaty fungují, proč jsou tak zásadní pro organickou návštěvnost a jak na ně reagovat.

Chcete něco podobného?

Zaregistrujte se.