Automatizované schvalování provizí pro Shoptet Premium
Velkou novinkou tohoto roku je možnost automatizace schvalování provizí. Jak z toho mohou profitovat inzerenti i partneři?

Jedním z nejvýznamnějších vylepšení tohoto roku pro naše inzerenty je možnost integrace API u Shoptet Premium. Nově dokážeme skrze API aktualizovat stavy objednávek i jejich hodnoty. Již pár měsíců automatizované schvalování testujeme u vybraných inzerentů. Pojďme se tedy podívat, proč si jej nechat implementovat a jakým způsobem to funguje.
Jaké výhody to přináší?
Díky této novince můžeme automaticky synchronizovat data o objednávkách hned jak změny nastanou. Jakákoliv úprava v objednávce bude promítnuta do eHUB administrace. Například, došlo-li ke stornování části objednávky, její hodnota se v eHUB administraci poníží, z nové hodnoty se také automaticky přepočítá i provize partnerovi. Jakmile dojde k doručení objednávky zákazníkovi, transakce se u nás schválí. Netřeba se obávat ani možného vrácení v zákonné lhůtě 14 dní. Pokud zákazník objednávku vrátí, dojde automaticky k zamítnutí transakce i v našem systému. Pro inzerenta (e-shop) to znamená minimalizaci práce na jejich straně, již žádné porovnávání tabulek a manuální kontrola. Díky schvalování přes API se také minimalizuje riziko lidských chyb.
Nespornou výhodu to však má i pro partnery, díky automatizaci se nemůže stát, že inzerent nestihne nebo zapomene na schvalování a nemůže tak dojít k pozdržení fakturace.
Jak to funguje?
Inzerent nám poskytne přístup do API a my se postaráme o vše ostatní. Naši vývojáři zajistí propojení s API, postarají se také o to, aby vše fungovalo, jak má, zkontrolují data, výpočet provizí apod. Každé ráno se poté automaticky zkontroluje stav a hodnota objednávek, u kterých byla ve vašem systému provedena v posledních 3 dnech změna. Co je třeba se upraví a schválí či zamítne. Postup fakturace je pak na domluvě s vaším affiliate manažerem, například zda bude fakturace probíhat za minulý měsíc (tak jak tomu bylo pravděpodobně u manuálního schvalování) nebo jestli se budou fakturovat všechny transakce, u kterých došlo kde změně stavu před více než 14 dny (objednávka již nemůže být vrácena, uběhla zákonná lhůta).
Co je Shoptet Premium?
Shoptet Premium je e-shopovým řešením, které rozšiřuje základní funkce platformy Shoptet. Nabízí větší možnosti personalizace vzhledu e-shopu, přístup k privátnímu API pro integraci vlastních systémů a aplikací, a prémiové doplňky, které nejsou dostupné v základní verzi. Více informací naleznete přímo na jejich webu.
Pokud máte e-shop na Shoptet Premium a chcete se zbavit starostí se schvalováním transakcí v eHUB, neváhejte nás kontaktovat. :) Integrace API přináší nejen komfort a efektivitu, ale také jistotu, že všechny procesy probíhají hladce a bez chyb.
Další články


