API formuláře - zapomeňte na iframe!

Spustili jsme nové leadgen kampaně, kde jako hlavní propagační nástroj nabízíme partnerům API formuláře. Co to je, proč by vás to mělo zajímat a jak to využít?

Většina leadgen kampaní na czaffil trhu nabízí partnerům reklamní prvky vedoucí na odladěnou LP nebo iframe formuláře. Top partneři dostanou token k API a mohou si tak připravit vlastní formuláře a mít pod kontrolou celou konverzní cestu. Ale střední a malí partneři jsou jednak v těžší vyjednávací pozici vůči inzerentům a druhak mnohdy ani s API neumí pracovat, resp. nemají zkušenosti s programátory, kteří by jim API klienta s minimálním rozpočtem připravili. Musejí si tak vystačit s formuláři v iframe, které na dnešních rychlých a responzivních webech mnohdy působí spíše jako HTML odkaz na internetovou dobu 10 let zpátky.

Připravili jsme tedy API formuláře, které si může vygenerovat jakýkoliv partner v naší síti – i úplný nováček. Dostanete čistý kus HTML kódu, který si stačí vložit na váš web a můžete si jej dále přizpůsobit podle potřeby. Z vizuálního hlediska převezmou design zbytku (dobře napsaného) webu a hlavně se stanou jeho plnohodnotnou součástí, což poznáte především v souvislosti s responzivním designem. S tím, jak se zobrazí LP s iframe formulářem na mobilním zařízení, to nebudeme srovnávat. :)
Jak na to? Pod záložkou Reklamní prvky v našem systému naleznete nový odkaz, Generátor formulářů. Vyberete si konkrétní možnost z dostupných kampaní a zadejte vlastní Děkovací stránku, které se načte po úspěšném odeslání formuláře. Tato položka je povinná a můžete ji například využít i k umístění vlastních konverzních kódů (vlastní pokročilá analytika). Volitelné jsou další dva parametry Data1 a Data2, které slouží analogicky jako u generátoru odkazů rovněž k pokročilejší analytice/filtrování ve Statistikách.

Vygenerovaný HTML kód si vložíte na web a dle vlastní zkušenosti jej můžete dále upravovat. V dalších příspěvcích pro vás připravíme návody a tipy, co vše lze s API formuláři dělat.

Autor článku

Ondřej Hájek

Ondřej Hájek

Spolumajitel
[email protected]

Další články

Jak se daří nám a Publisherům – aneb pár čísel za duben

Přehled dat za duben 2022. Zajímá vás jaké je nejvyšší provize, affiliate programy s největším růstem nebo kolik si vydělali nejlepší partneři?

Čti dál

Rozhovor s Martinem a Honzou, kteří po několika letech opouští eHUB

Martin Bětík i Honza Ptáček nejsou od 1.4.2022 součástí našeho týmu affiliate manažerů. Oba skončili sice ke stejnému dni, ale každý z jiného důvodu. Časový souběh byl spíše shoda okolností.

Čti dál

Jak se daří nám a Publisherům – aneb pár čísel za březen

Přehled dat za březen 2022. Zajímá vás jaké je nejvyšší provize, affiliate programy s největším růstem nebo kolik si vydělali nejlepší partneři?

Čti dál

Komentáře