Všenavaření.cz

E-shop a kamenná prodejna v Praze 8. Všenavaření.cz je naprostou jedničkou v ČR co se týče rozsahu sortimentu kuchyňského vybavení. Najdete u nás bez přehánění prakticky všechno, co budete k vaření, pečení a dalším činnostem v kuchyni potřebovat. V nabídce máme nepřeberné množství potřeb do vaší kuchyně. Zboží si u nás vybere jak kuchař-amatér tak i špičkový profesionál.

Provize
3,00 - 9,60%
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Dům a zahrada, Potraviny a doplňky stravy
Trh
cz

Provize

Provize
3,00 - 9,60% V případě objednávky za velkoobchodní ceny (B2B) bude provize zamítnuta.

O programu

Průměrná hodnota objednávky
641,93 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
5,25 % Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
33,67 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
94,53% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
2,77% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé + server postback Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS spojená s trakováním realizovaným mimo prohlížeč, kdy komunikace probíhá přímo mezi serverem inzerenta a tím naším. Toto řešení spojuje výhody pokročilého trackingu a server-to-server trakování a je nejvíce odolné vůči různým blokátorům nebo náhodným chybám.
Doménové trackování
Ano U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
XML feed
Datum spuštění
08.09.2022

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Jiné
Specifické omezení dle přání inzerenta.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Zákaz využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
Zákaz CSS (Google Shopping, Bing Shopping apod.)
Partneři nesmí inzerovat v systému Google Shopping, Bing Shopping a dalších, a to ani jako tzv. CSS partneři.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Věra Pustková
Affiliate manager

Podobné programy

Kitoo.cz
Dům a zahrada
Provize
PPS 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Neleňprozeleň.cz
Dům a zahrada
Provize
PPS 4,80 %
Atribuční okno
15 dní
Trh
Česko
Detail programu
Kořeníkrálů.cz
Potraviny a doplňky stravy
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Fajnspánek.cz
Dům a zahrada
Provize
PPS 6,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 12,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 4,80 %
Atribuční okno
15 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 10,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 6,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít