Acetex.cz

Jsme ryze česká společnost, která se zabývá projektováním, montáží a servisem systémů využívajících obnovitelných zdrojů energie. Napříč celou Českou republikou instalujeme fotovoltaické elektrárny, tepelná čerpadla, nabíjecí stanice pro elektromobily a systémy pro fotovoltaický ohřev vody. Komplexní řešení nabízíme pro rodinné domy, novostavby, firmy, podnikatele, bytové domy a nízkopříjmové domácnosti a seniory. Pro velké komerční objekty nabízíme individuální řešení na míru. Zajišťujeme také kompletní vyřízení dotací pro jednotlivé skupiny klientů.

Provize
500,00 - 2 500,00Kč
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Dům a zahrada, Finance, pojištění a služby
Trh
cz

Provize

Provize
500,00 - 2 500,00Kč
Defaultní provizní skupina
  • PPL Lead: 500,00 Kč
  • PPA Lead+smlouva: 2 500,00 Kč
  • PPL Smlouva: 2 000,00 Kč

Provize se připíše za vyplnění formuláře na webu inzerenta. Provize bude schválena pouze v případě, že kontakt byl dovolatelný a projevil o službu zájem. Pokud dojde k podpisu smlouvy s klientem, dojde k navýšení provize na maximální hodnotu (součtu lead + smlouva provize).

O programu

Průměrná hodnota objednávky
N/A Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
N/A Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
556,07 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
48,55% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
1,91% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Server postback Trakování realizované mimo prohlížeč, často označované za S2S (server-to-server), protože salestracking komunikace probíhá přímo mezi serverem inzerenta a tím naším. Po technické stránce je tato metoda obdobně přesná a odolná vůči různým blokátorů, jako u Pokročilého trakování.
Doménové trackování
Ne U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
Datum spuštění
04.01.2023

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Emailing bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Propagace na kupónových webech
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Kristina Krátká
Affiliate manager

Podobné programy

Ceskazahrada.cz
Dům a zahrada
Provize
PPS 3,20 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Chlorito.cz
Dům a zahrada
Provize
PPS 1,50 - 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Plantbee.cz
Dům a zahrada
Provize
PPS 11,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Kondela.cz
Dům a zahrada
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
7 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS 3,20 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 1,50 - 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 11,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
7 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít