Acetex.cz

Jsme předním českým poskytovatelem řešení v oblasti obnovitelných zdrojů energie. Naší specializací jsou především tepelná čerpadla a fotovoltaické elektrárny. Tyto systémy dodáváme našim klientům na klíč včetně odborné instalace, vyřízení dotace, záručního i pozáručního servisu. Máme za sebou více než 1000 úspěšných realizací. Jsme jednou z nejlépe hodnocených firem v oboru dle referencí Google a hodnocení na portálu Firmy.cz. Služby poskytujeme ve všech krajích ČR. Věříme v zelenější budoucnost, preferujeme kvalitu před kvantitou a zakládáme si na individuálním přístupu ke každému klientovi.

Provize
500,00 - 2 000,00Kč
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Dům a zahrada, Finance, pojištění a služby
Trh
cz

Provize

Provize
500,00 - 2 000,00Kč Provize se připíše za vyplnění formuláře na webu inzerenta. Provize bude schválena pouze v případě, že kontakt byl dovolatelný a projevil o službu zájem. Pokud dojde k podpisu smlouvy s klientem, dojde k navýšení provize na maximální hodnotu (součtu lead + smlouva provize).

O programu

Průměrná hodnota objednávky
N/A Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
N/A Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
563,03 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
53,49% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
2,02% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Server postback Trakování realizované mimo prohlížeč, často označované za S2S (server-to-server), protože salestracking komunikace probíhá přímo mezi serverem inzerenta a tím naším. Po technické stránce je tato metoda obdobně přesná a odolná vůči různým blokátorů, jako u Pokročilého trakování.
Doménové trackování
Ne U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
Datum spuštění
04.01.2023

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Zákaz kuponových webů
Partneři nesmí propagovat inzerenta skrze své vlastní kupónové weby, a to ani v případě, že sekce kuponů a slev je součástí jiné formy propagace. V této souvislosti je zakázáno v propagaci komunikovat samotné slevové kupóny, není-li dohodnuto jinak.
Zákaz využití instrumentu cashbacku
Partneři mohou propagovat inzerenta skrze vlastní cashback portály, nesmí ale v rámci propagace využívat samotný instrument cashbacku, tedy poskytovat část své provize z propagace koncovému uživateli.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Lukáš Jabůrek
Affiliate manager team leader

Podobné programy

Bezrealitky.cz
Finance, pojištění a služby
Provize
PPA 145,00 - 740,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Atranet.cz
Dům a zahrada
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Hizeromop.com
Dům a zahrada
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Tibabu.cz
Dům a zahrada
Provize
PPS 11,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPA 145,00 - 740,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 4,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 5,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 11,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít