Vodafone.cz

Operátor, který poskytuje vysokorychlostní internet bez výpadků do 1,5 milionu domácností a nabízí skvělé mobilní a televizní tarify. Již počtvrté vyhrál v nezávislém testu kvality P3 a jeho zákazníci to potvrzují svou věrností - 2 000 000 zákazníků je u Vodafone déle než 5 let.

Provize
70,00 - 800,00Kč
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Finance, pojištění a služby
Trh
cz

Provize

Provize
70,00 - 800,00Kč
Defaultní provizní skupina
  • PPL Lead (vyplnění telefonního čísla): 240,00 Kč
  • PPS Objednávka předplacené karty: 70,00 Kč
  • PPL Objednávka tarifů (telefon nebo TV): 800,00 Kč

Provize za lead je schválená, pokud telefonní číslo je reálné, není během posledních 24 hodin duplicitní a jedná se o skutečný zájem o službu. Provize je připsána pouze v případě, se jednalo o tzv. last click (nepřipíše se v případě, že byla přepsána jinou placenou kampaní). Provize se připíše pouze za objednávku tarifů s paušálním plněním (mobil nebo TV) a nebo vyplnění telefonního čísla na webu Vodafone. Provize se rovněž připíše za objednávku předplacené karty.

O programu

Průměrná hodnota objednávky
2 692,23 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
N/A Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
590,92 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
84,43% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
1,36% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé + server postback Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS spojená s trakováním realizovaným mimo prohlížeč, kdy komunikace probíhá přímo mezi serverem inzerenta a tím naším. Toto řešení spojuje výhody pokročilého trackingu a server-to-server trakování a je nejvíce odolné vůči různým blokátorům nebo náhodným chybám.
Doménové trackování
Ne U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
Datum spuštění
23.04.2021

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Jiné
Specifické omezení dle přání inzerenta.
Tvorba vlastního obsahu a použití loga inzerenta
Pokud partneři tvoří vlastní obsah pro propagaci inzerenta, mohou tento obsah publikovat pouze s předchozím souhlasem inzerenta nebo sítě.
Zákaz emailingu bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Kristina Krátká
Affiliate manager

Podobné programy

Úvěry-propodnikatele.cz
Finance, pojištění a služby
Provize
PPS Úvěr 1,00 %, PPL Lead 0,00 Kč
Atribuční okno
60 dní
Trh
Česko
Detail programu
Zámečnictví-pluhař.cz
Finance, pojištění a služby
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Roier.cz
Finance, pojištění a služby
Provize
PPL Registrace 100,00 Kč, PPA 900,00 Kč, 300,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
ZaVodou.cz
Finance, pojištění a služby
Provize
PPL Registrace 0,00 Kč, PPA Uzavřená smlouva 1 000,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS Úvěr 1,00 %, PPL Lead 0,00 Kč
Atribuční okno
60 dní
Trh
Česko
Provize
PPS 8,00 %
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPL Registrace 100,00 Kč, PPA 900,00 Kč, 300,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPL Registrace 0,00 Kč, PPA Uzavřená smlouva 1 000,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít