Vodafone.cz

Operátor, který poskytuje vysokorychlostní internet bez výpadků do 1,5 milionu domácností a nabízí skvělé mobilní a televizní tarify. Již počtvrté vyhrál v nezávislém testu kvality P3 a jeho zákazníci to potvrzují svou věrností - 2 000 000 zákazníků je u Vodafone déle než 5 let.

Provize
70,00 - 800,00Kč
Atribuční okno
30 dní
Kategorie
Finance, pojištění a služby
Trh
cz

Provize

Provize
70,00 - 800,00Kč
Defaultní provizní skupina
  • PPL Lead (vyplnění telefonního čísla): 240,00 Kč
  • PPS Objednávka předplacené karty: 70,00 Kč
  • PPL Objednávka tarifů (telefon nebo TV): 800,00 Kč

Provize za lead je schválená, pokud telefonní číslo je reálné, není během posledních 24 hodin duplicitní a jedná se o skutečný zájem o službu. Provize je připsána pouze v případě, se jednalo o tzv. last click (nepřipíše se v případě, že byla přepsána jinou placenou kampaní). Provize se připíše pouze za objednávku tarifů s paušálním plněním (mobil nebo TV) a nebo vyplnění telefonního čísla na webu Vodafone. Provize se rovněž připíše za objednávku předplacené karty.

O programu

Průměrná hodnota objednávky
1 045,78 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (%)
N/A Poměr sumy všech nezamítnutých provizí (CZK) ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní
Průměrná provize (CZK)
604,86 Kč Vzorek dat za posledních 100 dní
Schvalovatelnost
86,05% Podíl schválených transakcí na celku (bez nevyřešených), vzorek dat 100 dní zpětně od nejmladší schválené provize
Konverzní poměr
1,51% Počet všech nezamítnutých transakcí ku počtu všech unikátních kliků, vzorek dat za posledních 100 dní.
Verze trackingu
Pokročilé + server postback Nejpokročilejší verze trakování (real-time), která kombinuje clicktracking skrze redirect a JS, a salestracking skrze pixel a JS spojená s trakováním realizovaným mimo prohlížeč, kdy komunikace probíhá přímo mezi serverem inzerenta a tím naším. Toto řešení spojuje výhody pokročilého trackingu a server-to-server trakování a je nejvíce odolné vůči různým blokátorům nebo náhodným chybám.
Doménové trackování
Ne U programů, které mají dostupné Doménové trackování, dokážeme doměřit i objednávky z prokliku, který nešel skrze standardní affiliate odkaz (takový, jaký běžně vygenerujete z naší administrace). Partner musí mít v profilu registrované domény svých webů a pokud je zaznamenána odkazující URL z takové domény, považujeme to za affiliate proklik i když neobsahuje standardně nutné trakovací parametry. Nejedná se však o plnohodnotnou alternativu trakování (stejně přesnou), spíše o doplňkovou možnost trakovat i scénáře, kdy se požadované parametry v prohlížeči ztratí nebo není možné na web odkaz včetně parametrů umístit.
Datum spuštění
23.04.2021

Více informace o programu naleznete v administraci: Přihlásit se / Registrovat se

Možnosti propagace

Klamavá reklama
Partneři nesmí používat názvy domén či subdomény, které obsahují v jakékoli podobě brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Partneři nesmí připravovat webové stránky, v jejichž rámci se nachází webová stránka nebo webové stránky řešené tak, že existuje nebezpečí záměny s webovou stránkou inzerenta. Partneři nesmí zakládat profily, stránky a skupiny na sociální sítích obsahující v názvu brand inzerenta, bez jeho souhlasu. Dále nesmí používat smyšlené a neexistující slevové kupóny či akce ani jinou formu spamu.
Jiné
Specifické omezení dle přání inzerenta.
Tvorba vlastního obsahu a použití loga inzerenta
Pokud partneři tvoří vlastní obsah pro propagaci inzerenta, mohou tento obsah publikovat pouze s předchozím souhlasem inzerenta nebo sítě.
Emailing bez předchozího schválení
Partneři nesmí rozeslat emailing bez předchozího souhlasu inzerenta nebo sítě, pokud se nejedná o pravidelný emailing s obecnou nabídkou 3 a více inzerentů či značek najednou, s jehož zasíláním uživatelé (adresáti) vyjádřili souhlas. Jakákoliv forma spamu je zakázána.
PPC na klíčová slova (vč. brandu) a přímá arbitráž
Partneři nesmí inzerovat na brand inzerenta, jakékoliv jeho překlepové varianty a další definovaná klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích. A zároveň nesmí využívat inzerci v placených výsledcích vyhledávání a na sociálních sítích, která povede přímo na web inzerenta. Pokud partner chce využívat PPC, tak musí tuto návštěvnost směřovat na svůj web.
Kristina Krátká
Affiliate manager

Podobné programy

Úvěry-propodnikatele.cz
Finance, pojištění a služby
Provize
PPS Úvěr 1,00 %, PPL Lead 0,00 Kč
Atribuční okno
60 dní
Trh
Česko
Detail programu
Roier.cz
Finance, pojištění a služby
Provize
PPL Registrace 100,00 Kč, PPA 900,00 Kč, 300,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
ZaVodou.cz
Finance, pojištění a služby
Provize
PPL Registrace 0,00 Kč, PPA Uzavřená smlouva 1 000,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Bezrealitky.cz
Finance, pojištění a služby
Provize
PPA 145,00 - 740,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Detail programu
Provize
PPS Úvěr 1,00 %, PPL Lead 0,00 Kč
Atribuční okno
60 dní
Trh
Česko
Provize
PPL Registrace 100,00 Kč, PPA 900,00 Kč, 300,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPL Registrace 0,00 Kč, PPA Uzavřená smlouva 1 000,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko
Provize
PPA 145,00 - 740,00 Kč
Atribuční okno
30 dní
Trh
Česko

Začněte vydělávat s eHUBem

Stačí vyplnit registrační formulář a nový zdroj příjmu máte na dosah.

Začít